آفتاب
رستمی:

ایجاد مرکز درمان بستر شهر دندی مطالبه جدی مردم است

ایجاد مرکز درمان بستر شهر دندی مطالبه جدی مردم است

زنجان - خبرگزاری مهر: بخشدار انگوران ایجاد مرکز درمان بستر شهر دندی را به عنوان یکی از خواسته‌ها و مطالبات جدی مردم منطقه مورد تاکید قرار داد و گفت: ایجاد مرکز درمان بستر شهر دندی مطالبه جدی مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيروس رستمي در جلسه هماهنگي آغاز عمليات اجرايي مركز درمان بستر شهر دندي با بیان اينکه مركز درمان بستر شهر دندي يكي از نيازها و خواسته‌هاي چندين ساله مردم منطقه است افزود: علي‌رغم اينكه کلنگ احداث آن چند سال قبل به زمين زده شده ولي به دليل مشكلاتي احداث آن شروع نشده بود که با پيگيري‌هاي صورت گرفته توسط مسئولان استاني و شهرستاني مقرر شد احداث اين مركز بلافاصله پس از مساعد شدن شرایط آب و هوا شروع شود.

وی با قدردانی از شركت تهيه و توليد مواد معدني انگوران که هزینه احداث این مرکز را پرداخت خواهد کرد  ادامه داد: دانشگاه علوم‌پزشكي نیز تامین نیروی انسانی و تجهیزات این مرکز را بر عهده خواهد داشت.

رستمی با بیان اینکه بخش انگوران با دارا بودن 88 آبادي و 66 روستا و جمعيتي بالغ بر 17 هزار نفر و با بعد مسافت 100 کیلومتر از مرکز استان، فاقد امکانات بهداشتی و درمانی مناسب است خاطرنشان کرد: در صورت احداث این مرکز، مشكلات بهداشتی و درمانی منطقه تا حدودي مرتفع خواهد شد.

همچنین محمدرضا صائینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز از اعلام آمادگی این دانشگاه برای تحویل نقشه و طرح مرکز و نظارت عالیه در طول ساخت آن خبر داد و گفت: پس از تکمیل مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی نسبت به تامین نیروی انسانی و تجهیزات آن اقدام خواهد کرد.

کد N601831

وبگردی