آفتاب
سبحانی‌نیا:

گسترش افراطی‌گری، آسیب زیادی به اندیشه اسلامی می‌زند

گسترش افراطی‌گری، آسیب زیادی به اندیشه اسلامی می‌زند

یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: گسترش افراطی‌گری و تندروی آسیب فراوانی به اندیشه اسلامی در این موقعیت می‌زند و انعکاس این موضوع و به نوعی مرزبندی بین اسلام و افراط گرایی بسیار مهم است.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع شرکت کنندگان در کنگره جهانی جریان‌های تکفیری از دیدگاه علمای اسلامی گفت: صحبت های رهبری در مورد لزوم توجه به مسئله فلسطین نکته مهمی بود که ایشان بارها به آن تاکید داشتند و قطعا باید شرایط و فضا به سمتی برود که فلسطینیان از ابزارهای لازم برای دفاع از حقوق خود استفاده کنند.

وی افزود: تاکیدات رهبری در این موضوع تاکیدات بجا و ضروری است و بی شک پیام و بازتاب مهمی در مجموعه دنیای اسلام خواهد داشت و هر کدام از حاضرین به عنوان سفیری در کشور خود نقش آفرینی می‌کنند.

نماینده مردم سبزوار در بخش دیگر از صحبت های خود در مورد نقش علما در روشن شدن اصالت های جریان های تکفیری تندرو گفت: متاسفانه امروز جریان های تندروی تکفیری به نام اسلام در گوشه و کنار دنیا تبلیغات نادرستی می‌کنند و وقتی دنیا ببینند اکثر علما دنیای اسلام از شیعه وسنی روشی تکفیری ها را محکوم می‌کنند چهره گروه انحرافی و تندروی داعش نمایان می‌شود و افرادی که قصد دارند به سمت آنها کشیده شوند در تصمیم خود بازنگری می‌کنند.

انتهای پیام

کد N601746

وبگردی