آفتاب
سرپرست تیم‌ تهرانی ادعا کرد

اقدام عجیب هیات فوتبال تهران

اقدام عجیب هیات فوتبال تهران

سرپرست یکی از تیم‌های لیگ فوتبال استان تهران از پیگیری نشدن اعتراض خود مبنی بر تخلف هیات فوتبال استان تهران خبر داد.

اکبر ایزدیار،‌ سرپرست تیم فوتبال 22 بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، نسبت به عملکرد هیات فوتبال تهران در قبال تیمش انتقاد کرد و گفت: متاسفانه با کارشکنی‌هایی که صورت گرفت حق تیم فوتبال 22 بهمن نادیده گرفته شده است.

او در مورد این مشکل خاطرنشان کرد: تعداد تیم‌های باشگاهی دسته یک تهران 33 تیم بود که در 2 گروه 16 و 17 تیمی تقسیم‌بندی شده بودند. طبق اساسنامه در هر گروه 8 تیم اول در لیگ دسته یک تهران می‌ماندند و تیم‌های نهم، دهم و یازدهم به لیگ دسته دوم سقوط می‌کردند و سایر تیم‌ها هم در دیگر حوزه‌ها پخش می‌شدند.

سرپرست تیم فوتبال 22 بهمن اضافه کرد: سال گذشته تیم ما در گروهش رتبه نهم را به دست آورد و طبق قانون اولیه باید به دسته دوم می‌رفتیم، اما در ادامه لیگ دسته یک تهران با 21 تیم بسته و 5 تیم باقی مانده شامل تیم‌های اول حوزه‌هایی می‌شد که به لیگ دسته دوم رفته بودند و باقی مانده از دیگر حوزه‌ها به جمع 16 تیم دسته یک اضافه شدند.

ایزدیار ادامه داد: قرار شد لیگ دسته یک تهران با 22 تیم به فعالیت خود ادامه دهد و در آن هنگام بود که متوجه شدیم تیم ما را در بین این تیم‌ها راه ندادند. اگر قرار بود تیمی به عنوان تیم بیست و دوم اضافه شود باید با برگزاری یک دیدار پلی‌آف بین ما و تیم نهم دیگر گروه، این تیم مشخص می‌شد.

او با بیان اینکه بعد از این اتفاقات سراغ رییس هیات فوتبال تهران رفتیم، گفت: وقتی که به آقای شیرازی اعتراض خود را اعلام کردیم، او به ما گفت که بر اساس تصمیم مجلس شورای اسلامی، تیم آرارات به عنوان تیم بیست و دوم در لیگ دسته یک تهران حضور پیدا می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال 22 بهمن خاطرنشان کرد: تیم فوتبال آرارات نه پروانه باشگاهی برای فعالیت دارد و نه در مسابقه‌ها حضور پیدا کرده است. چرا این تیم باید به جای ما در لیگ دسته یک تهران حضور پیدا کند.

ایزدیار افزود: پس از این اتفاقات ما نامه‌های اعتراض‌آمیز خود را به نهادهای مختلف ارائه کردیم ولی تاکنون جواب مناسبی به ما داده نشده است و نتیجه‌ای نگرفتیم.

انتهای پیام
کد N601504

وبگردی