آفتاب
بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن/

استقلالی‌ها یک ساعت در رختکن ماندند/ قلعه‌نویی حاضر به مصاحبه نشد

استقلالی‌ها یک ساعت در رختکن ماندند/ قلعه‌نویی حاضر به مصاحبه نشد

اصفهان – خبرگزاری مهر: بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال تهران بعد از شکست مقابل استقلال نزدیک به یک ساعت در رختکن ورزشگاه فولادشهر اصفهان ماندند و خارج نشدند.


  به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که خبرنگاران رسانه‌های گروهی منتظر خروج بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم استقلال از رختکن ورزشگاه فولادشهر اصفهان بودند، این بازیکنان تا یک ساعت بعد از بازی از رختکن ورزشگاه فولادشهر اصفهان خارج نشدند.



پس از آن تعدادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به سمت رختکن استقلال رفته تا با بازیکنان این تیم تهرانی عکس یادگاری بگیرند.



در شرایطی که نیروهای انتظامی به میزان کافی در ورزشگاه نمانده بود تا آنها را متفرق کند، تعداد محدودی از این هواداران توسط یگان‌های ویژه حاضر در ورزشگاه متفرق شدند اما بقیه به طرف رختکن ورزشگاه رفتند.



اما پس از آن و با گذشت نزدیک به یک ساعت، بازیکنان استقلال از رختکن ورزشگاه خارج شده و تنها حنیف عمران‌زاده از این جمع، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران شد.



همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال که معمولاً بعد از پیروزی به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد، حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد، در کنفرانس خبری امروز هم به جای وی، زرینچه به صحبت پرداخت.



به گزارش مهر، استقلال امروز در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ضربات پنالتی متحمل شکست شده و از گردونه این رقابت‌ها حذف شد.





       
   
کد N601481

وبگردی