آفتاب
حنیف عمران‌زاده:

امیدوارم بدبختی استقلال تمام شود/ باید به ذوبی‌ها مردانگی یاد بدهیم

امیدوارم بدبختی استقلال تمام شود/ باید به ذوبی‌ها مردانگی یاد بدهیم

مدافع تیم استقلال تهران گفت: امیدوار هستم که روزی بدبختی تیم استقلال تمام شود و مشکلات این تیم به پایان برسد.


  به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران‌زاده دقایقی پیش، درباره شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه، بازی بدی نبود و ما در این بازی از تیم اصفهانی جلو افتادیم اما بعد از آن عقب افتادیم و در نهایت متحمل شکست شدیم.



وی افزود: بعد از آن روی پنالتی گل خوردیم و اگر کمی دقت می‌کردیم، پیروز بودیم اما اگرچه جلو افتادیم اما این مسئله نتیجه‌ای برای تیم ما نداشت.



مدافع تیم استقلال تهران درباره اعتراضات بازیکنان استقلال به عدم رعایت فیرپلی از سوی بازیکنان ذوب‌آهن ادامه داد: در آن صحنه بازیکن ما روی زمین افتاده بود اما ذوبی‌ها به فوتبال خود ادامه دادند که باید به آنها مردانگی یاد داد تا توپ را بیرون بزنند.



وی افزود: البته در آن صحنه فنایی به ما گفت که آنها بازیکن استقلال را ندیده بودند و قاسم نیز گفت حتی اگر گل می‌شد، توپ را وارد گلمان می‌کردم تا مساوی می‌شد.



عمران‌زاده اظهار داشت: امروز روی اتفاقات گل خوردیم و در نیمه دوم تلاش کردیم که گل نخوریم اما روی پنالتی گل خوردیم، امیدوارم مشکلات و بدبختی ما بالاخره تمام شود.



وی در پاسخ به اینکه چرا استقلالی‌ها در رختکن ورزشگاه فولادشهر اصفهان محبوس بودند، تصریح کرد: بازیکنان ما داشتند دوش می‌گرفتند و چند دوش نیز قابل استفاده نبود، بنابراین بازیکنان نوبتی دوش می‌گرفتند.





       
   
کد N601479

وبگردی