آفتاب
رستمی اعلام کرد:

احداث ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر

احداث ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۱۲ هزار واحد مسکونی مهر در استان در دست ساخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی عصر پنجشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: به منظور اجرای واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و امیدواریم به زودی شاهد اجرای همه این طرح‌ها باشیم.

وی با اشاره به بهره برداری از تعدادی از واحدهای مسکن مهر استان بوشهر، تاکید کرد: امیدواریم در نیمه دوم امسال و تا سال آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از واحدهای باقی مانده مسکن مهر استان بوشهر باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر به وضعیت دیگر واحدهای مسکن مهر استان اشاره کرد و گفت: نیمه دوم امسال نیز شش هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به در دست ساخت بودن بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر، ادامه داد: امیدواریم با افزایش تسهیلات اعتباری واحدهای مسکن مهر شاهد تسریع در اجرای این واحدها باشیم.

رستمی با اشاره به اجرای پنج هزار و ۱۷۸ واحد در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر، اذعان داشت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان نیز شش هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در دست اجرا است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ارائه خدمات زیربنایی مسکن مهر استان بوشهر نیازمند۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار است، تصریح کرد: ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیز برای ارائه خدمات روبنایی مسکن مهر استان بوشهر نیاز است.

کد N601451

وبگردی