آفتاب
یک چهارم نهایی جام‌حذفی؛

ذوب آهن 2 - استقلال 2؛ کار به وقت اضافه کشیده شد

ذوب آهن 2 - استقلال 2؛ کار به وقت اضافه کشیده شد

دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال تهران به وقت های اضافه کشیده شد.

دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال تهران به وقت های اضافه کشیده شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه مرحله یک چهارم جام حذفی از ساعت 17:20 در ورزشگاه فولادشهر در حضور 5 هزار تماشاگر و با سوت البرز حاجی پور دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه قانونی با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا دو تیم کار را در وقت های تلف شده دنبال کنند و تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود.

ترکیب ذوب‌آهن: محمدرشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، علی حمام، مهرداد قنبری، اکبر ایمانی، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان(احسان پهلوان)، قاسم دهنوی، مهدی رجب‌زاده، مسعود حسن زاده

ترکیب استقلال: محسن فروزان، هرایر مگوییان، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، محمدرضا خرسندنیا، جاسم کرار، خسرو حیدری، آرش برهانی، حنیف عمران زاده

در این دیدار ابتدا آرش برهانی در دقیقه 7 موفق شد آبی های تهرانی را پیش بیندازد و در ادامه کرار جاسم در دقیقه 22 موفق شد گل دوم استقلال استقلال را به ثمر برساند ولی بالافاصله قاسم دهنوی در دقیقه 23 موفق شد گل کرار را پاسخ بدهد تا خوشحالی آبی های دوام چندانی نداشته باشد. همچنین مسعود حسن‌زاده در دقیقه 75 گل دوم را هم برای ذوب آهن به ثمر رساند تا کار در وقت های قانونی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

قاسم دهنوی و مسعود حسن‌زاده از ذوب‌آهن و همچنین خسرو حیدری و محمدرضا خرسندنیا از استقلال از داور این بازی کارت زرد گرفتند. خسرو حیدری با اخطاری که گرفت بازی بعدی جام حذفی را از دست داد.

برنده این دیدار باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف پرسپولیس تهران برود.

 

کد N601420

وبگردی