آفتاب
حمید درخشان:

دربی توان بازیکنان پرسپولیس را گرفته بود/ برای دیدار با استقلال آماده نیستیم

دربی توان بازیکنان پرسپولیس را گرفته بود/ برای دیدار با استقلال آماده نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان به خاطر دیدار با استقلال خسته بودند و نتوانستند برابر گل گهر طراوت لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان گفت: بازیکنان پرسپولیس پس از دربی خسته بودند و توان نداشتند.

وی به اخراج یکی از بازیکنان گل گهر سیرجان اشاره کرد و افزود: همین امر باعث شد که سایر بازیکنان با نیروی مضاعف به بازی ادامه داده و کمبود یک نیرو را به خوبی جبران کنند.

درخشان با اشاره به اینکه اخراج بازیکن گل گهر باعث شد که بازیکنان این تیم در لاک دفاعی فرو روند، اذعان داشت: تیم ما در برابر حریف با بی دقتی بازی کرد.

وی در خصوص سوال یکی از خبرنگاران در زمینه احتمال پیوستن حقیقی به استقلال گفت: ما بازیکنان خود را به سادگی از دست نمی دهیم.

درخشان گفت: پرسپولیس تیم قوی و بزرگی است و خیلی از بازیکنان افتخار می کنند که پیراهن این تیم را به تن کنند.

سرمربی پرسپولیس از جذب سه بازیکن برای تیم خود خبر داد و اذعان داشت: از این تعداد دو بازیکن برزیلی و یک بازیکن ترکیه ای هستند.

درخشان گفت: دو بازیکن برزیلی فردا و بازیکن ترکیه ای روز شنبه برای پیوستن به تیم خواهند آمد.

وی همچنین در خصوص احتمال برگزاری دربی در جام حذفی و وضعیت بازیکنان پرسپولیس برای حضور در این دیدار گفت: بازیکنان ما برای این دیدار ریکاوری نشده اند و ما شش بازیکن مصدوم داریم.

درخشان همچنین از تماشاچیان گل گهر به علت فحاشی گلایه کرد که طبق دیده های خبرنگار مهر ابتدا تماشاچیان پرسپولیس به سرمربی گل گهر توهین کردند و سپس تماشاچیان گل گهر همان عبارات را برای سرمربی سرخپوشان تکرار کردند.

کد N601387

وبگردی