آفتاب
دررقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان؛

جویباری ها با برد استارت زدند

جویباری ها با برد استارت زدند

بیمه رازی شهدای جویبار با نتیجه 6بر2 حریف ایرانی خود یعنی کفایتی خراسان رضوی را شکست داد.

رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از صبح امروز (پنج شنبه) در جویبار استان مازندران آغاز شد که در سه دیدار برگزار شده نتایج زیر بدست آمد:

به گزارش خبرنگار ایلنا از جویبار،بیمه رازی شهدای جویبار با نتیجه 6بر2 حریف ایرانی خود یعنی کفایتی خراسان رضوی را شکست داد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم حسن رحیمی از جویبار ۸-بر صفر بر یونس سرمستی از تیم خراسان غلبه کرد و در وزن 61 کیلو گرم گوی گیریف از تیم شهدای جویبار 6برصفر بهنام احسان پور را شکست داد.

در وزن 65کیلو گرم قربان علی اف 6بر5 بر حریف خود به پیروزی رسید و در وزن 70کیلوگرم مهدی تقوی 6بر4 بر حسن یزدانی غلبه کرد.

دیگر کشتی این دوتیم در وزن 74کیلوگرم رضا افضلی 7بر صفر حریف خراسانی را شکست داد و در وزن 86کیلوگرم میثم مصطفی جوکار از خراسان رضوی با نتیجه 2بر1 به پیروزی رسید.

در وزن 97کیلوگرم جمال میرزایی از جویبار با نتیجه یک بر یک از عباس طحان شکست خورد و در وزن 125کیلوگرم سید رضا موسوی از جویبار 4بر4 بر حریف خود غلبه کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت ها باشگاه آمریکایی توانست با نتیجه 8برصفر بر تیم سوریه غلبه کند و تیم مغولستان در مصاف با تیمی از کشور ترکیه با نتیجه 4بر4 به پیروزی دست یافت.

کد N601125

وبگردی