آفتاب
طی ۴۸ ساعت گذشته رخ داد:

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در استان اصفهان

کشف بیش از دو تن مواد مخدر در استان اصفهان

ماموران نیروی انتظامی استان اصفهان توانستند در ۵ عملیات بیش از ۲ تن مواد مواد مخدر را کشف و ۱۰ نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی استان در ۸ ماهه گذشته در برخورد با سرقت‌های خرد، کشف سرقت‌ها و کشفیات مواد مخدر روند خوبی را طی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت در استان اظهار داشت: با تشکیل این قرارگاه، میزان کشفیات پلیس در این زمینه افزایش یافته و خوشبختانه شاهد کاهش سرقت‌ها در استان بوده‌ایم.

سردار آقا خانی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در ۸ ماهه سال جاری در بحث مواد مخدر به شاخص ۵۰ درصدی دست یافته است، تصریح کرد: در سال گذشته استان اصفهان در کشفیات مواد مخدر رتبه سوم کشوری را داشت و امیدواریم امسال بتوانیم رتبه استان را در این زمینه افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ماموران نیروی انتظامی استان اصفهان طی ۵ عملیات در شرق و جنوب شرق استان توانستند بیش از دو تن مواد مخدر را کشف کنند، اذعان داشت: در این عملیات ۷۸ کیلوگرم هیروئین، ۷۸۰ کیلوگرم مرفین و بیش از یک تن تریاک از ۵ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین کشف و ۱۰ نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی افزود: با کشف این محموله میزان کشفیات پلیس در زمینه مواد مخدر به بیش از ۲۱تن در ۸ ماهه سال جاری رسید و امیدواریم بتوانیم به مهم‌ترین دغده مردم یعنی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و قاچاقچیان جامه عمل بپوشانیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان اصفهان از نظر ارزیابی اداری رتبه اول کشوری را کسب نموده خاطر نشان کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بزرگ‌ترین سرمایه این ارگان است که خوششبختانه کسب این رتبه نشان دهنده اعتماد مردم اصفهان به نیروی انتظامی است.

کد N601089

وبگردی