آفتاب
مدیر كل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری؛

50 خدمت از 6 دستگاه اجرایی، احصاء و برای انعقاد تفاهم نامه ابلاغ شد

50 خدمت از 6 دستگاه اجرایی، احصاء و برای انعقاد تفاهم نامه ابلاغ شد

انعقاد تفاهم نامه جدید با پرسپولیس شمال در آینده نزدیك، نتایج اقتصادی مطلوبی برای دفاتر پیشخوان خواهد داشت.

مدیر كل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری از احصاء 50 خدمت جدید از 7 دستگاه اجرایی و ابلاغ آن به دستگاه های مربوطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل ازروابط عمومی استانداری، ابوذر قربانی، اظهار داشت: این خدمات از بنیاد مسكن، اداره كل استاندارد، شركت شهركهای صنعتی، پخش فرآورده های نفتی، شیلات و اداره كل ورزش و جوانان می باشد.

مدیر كل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری از احصاء 50 خدمت جدید از 7 دستگاه اجرایی و ابلاغ آن به دستگاه های مربوطه خبر داد و افزود: علاوه بر آن خدمات دیگر نیز در حال احصاء و ابلاغ می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: پیش از این نیز طی سه ماه اخیر 183 خدمت نیز احصا و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

دبیر كارگروه پیشخوان دولت استان در جلسه مشترك با هیات مدیره كانون پیشخوان دولت استان از انعقاد تفاهم نامه جدید با پرسپولیس شمال در آینده نزدیك خبر داد و افزود: انعقاد این تفاهم نامه نتایج اقتصادی مطلوبی برای دفاتر پیشخوان خواهد داشت.

قربانی بیان كرد: بر آنیم برخی از فرآیندها در آینده نزدیك به شركت پست واگذار گردد، در فاز اول احصاء خدمات و تنظیم تفاهم نامه ها به پست واگذار خواهد شد تا زیر نظر كارگروه فعالیت نماید و در صورت موفق بودن، امور دیگر ی نیز در فازهای بعدی به این شركت واگذار خواهد شد.

وی خواستار تشكیل كمیته روستایی دفاتر پیشخوان زیر نظر كانون، جهت بررسی و حل مشكلات و موانع پیش روی آن دفاتر را شد.

کد N600589

وبگردی