آفتاب

ذوب آهن برای سومین بار در یک چهارم نهایی به استقلال رسید/ یحیی در اندیشه سومین پیروزی برابر استقلال

ذوب آهن برای سومین بار در یک چهارم نهایی به استقلال رسید/ یحیی در اندیشه سومین پیروزی برابر استقلال

تیم های ذوب آهن و استقلال برای سومین بار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روبرو می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ذوب آهن که با پیروزی مقابل پیام چغادک و به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است، تاکنون 9 بار در این مرحله جام حذفی حضور داشته و امسال برای دهمین بار در مرحله یک چهارم نهایی حضور می یابد. ذوب آهن در سال های 80 و 92 در این مرحله با استقلال روبرو شده و با شکست مقابل آبی پوشان تهرانی حذف شده است. ذوب آهن از 9 حضور در این مرحله، 5 بار موفق به صعود به نیمه نهایی شده و 4 بار نیز حذف شده است.  اما از سمت دیگر، اتفاق جالبی رخ داده است. 

یحیی گل محمدی سرمربی کنونی ذوب آهن در دوران مربیگری خود مقابل امیر قلعه نویی شکست نخورده است. این دو مربی برای اولین بار در جام حذفی روبرو می شوند، اما پیش از این 5 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند. نتیجه این 5 رویارویی، 3 برد برای گل محمدی و 2 تساوی بوده است تا امیر قلعه نویی همچنان در حسرت پیروزی مقابل این مربی باقی بماند. یحیی 3 برد خود را با تیم های صبا، نفت تهران و ذوب آهن مقابل تیم های قلعه نویی بدست آورده است. دیدار استقلال و ذوب آهن در نیم فصل اول لیگ برتر با پیروزی تیم یحیی همراه بود.
دو دیدار آخر یحیی گل محمدی با استقلال و قلعه نویی به پیروزی این مربی جوان منجر شده و اکنون او در اندیشه سومین پیروزی متوالی مقابل استقلالی هاست.

252 41

 

کد N600559

وبگردی