آفتاب

اجتماع بزرگ بسیجیان خرم آباد برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان خرم آباد برگزار شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: اجتماع بزرگ بسیجیان خرم آباد با عنوان "شکوه مقاومت" با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ بسیجیان خرم آباد با عنوان "شکوه مقاومت" عصر امروز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان، فرمانده سپاه استان لرستان، فرماندار خرم آباد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد و سایر مسئولان در سالن سرپوشیده ورزشگاه تختی برگزار شد.

سرهنگ ماشاءالله بازگیر فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در این گردهمایی با بیان اینکه بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: بسیج مستضعفین با بصیرت حکیمانه و الهی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بسیج حضوری شجاعانه، مخلصانه، فداکارانه و آگاهانه در تمامی عرصه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد؛ عنوان کرد: بسیج به معنی سرافرازی در جنگ سخت و طلایه دار جنگ نرم است.

سرهنگ بازگیر با بیان اینک بسیج سمبل باز کردن گرههای پیچیده است افزود: بسیج به معنی با جان و دل گوش دادن به فرمان ولایت است.

وی با بیان اینکه بسیج به معنی معامله با خدا، دشمن شناسی و دشمن ستیزی و انقلابی گری است، تصریح کرد: بسیجیان مجاهد فی سبیل الله بوده و مسیر حرکت بسیج یا به پیروزی و یا شهادت منجر می شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با اشاره به اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری وظیفه همه مردم و مسئولان مقابله با جنگ نرم است، ادامه داد: همه باید دست در دست هم داده و الگوی بسیج را در مقابل مکاتب غربی به تمام دنیا نشان دهیم.

سرهنگ بازگیر با اشاره به اینکه بسیج ناحیه خرم آباد، ناحیه برتر بسیج در سال های ۹۱ و ۹۲ بوده است تصریح کرد: بسیجیان دلاور سپاه ناحیه خرم آباد در قالب گردان های امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس، عاشورا، کوثر و الزهرا آماده اجرای تمام منویات مولا و مقتدای خود در همه ماموریت ها هستند.

وی ادامه داد: بسیجیان، پیروان مکتب سرخ حسینی و رهروان راه خمینی و ادامه دهندگان راه شهدای دیروز هستند.

کد N600465

وبگردی