آفتاب

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران: الگوی مقاومت در سراسر دنیا از تفکر بسیجی نشات می‌گیرد

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران: الگوی مقاومت در سراسر دنیا از تفکر بسیجی نشات می‌گیرد

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: الگوی مقاومت در سراسر دنیا از تفکر بسیجی نشات می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ منطقه خراسان، سردار علی‌اکبر احمدیان در تجمع بزرگ بسیجیان که مناسبت هفته بسیج در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: پاسداشت بسیجی، پاسداشت یک تفکر فرهنگی است، ما با داشتن تفکر بسیجی توانستیم در هشت سال دفاع مقدس در مقابل حربه‌های دشمنان بایستیم.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شأن بسیجی بالاتر از مقامات دنیوی است، چراکه آنان همه چیز خود را با خدا معامله کردند، تصریح کرد: تفکر بسیجی ادامه دهنده تفکر و نهضت امام حسین(ع) است، همانطور که ایشان از تمامی داشته‌های خود در راه خدا گذشتند.

احمدیان تقارن هفته بسیج با ایام محرم و صفر را تقارنی بسیار ارزشمند و گرامی دانست و اظهار کرد: امروز پرچم امام حسین(ع) در دستان بسیجیان است و ما باید شکرگزار این باشیم که در جمهوری اسلامی این پرچم هدایت همچنان برافراشته مانده است.

وی به تحولات خاورمیانه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر امروز سوریه به تنهایی در برابر جامعه استکبار ایستاده به دلیل توسعه تفکر بسیجی در منطقه است، در سراسر دنیا کسانی که در جبهه مقاومت می جنگند، الگوی‌شان فرهنگ بسیجی ایران است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که جبهه حق علیه باطل تنها در میدان جنگ خلاصه نمی‌شود و این موضوع باید تمام ابعاد زندگی یک بسیجی را شامل شود، ادامه داد: امروز در تمامی عرصه‌ها جبهه‌هایی علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته است و بسیجیان عضو جبهه‌ای بزرگ به نام مقابله با باطل هستند، رزمندگان ما دیروز در جبهه‌های جنگ و امروز با مذاکره و گفت‌وگو از حقوق کشور دفاع و پای ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌ایستند.

انتهای پیام

کد N600368

وبگردی