آفتاب

رسیتال پیانو رافائل میناسكانیان در تالار وحدت

رسیتال پیانو رافائل میناسكانیان در تالار وحدت

در این کنسرت فانتزی دو مینور و سونات دوماژور از موتسارت، مجموعه قطعات اپوس16 از شومان و 15 آواز روستایی مجار از بارتوک اجرا خواهد شد.

رسیتال پیانو رافائل میناسکانیان ۵ دی ساعت ۳ ظهر در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مهدیزاده(مدیر برنامه‌های میناسکانیان) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری این کنسرت گفت: خرداد ماه امسال کنسرتی را در تالار وحدت برگزار کردیم که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و در‌‌ همان ماه کنسرت دیگری از آقای میناسکانیان در سالن رودکی برگزار شد. به دلیل حمایت و درخواست مخاطبان و طرفداران آقای می‌ناسکانیان این کنسرت ترتیب داده شد و همچنین در این برنامه قطعات متفاوتی نسبت به کنسرت خرداد ماه، اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: در این کنسرت فانتزی دو می‌نور و سونات دوماژور از موتسارت، مجموعه قطعات اپوس۱۶ از شومان و ۱۵ آواز روستایی مجار از بارتوک اجرا خواهد شد.

مهدیزاده درباره ساعت غیرمعمول اجرای این کنسرت نیز گفت: علیت برگزاری کنسرت در ظهر این است که آقای میناسکانیان معتقد است که نوازنده‌ها دز روز سر حال‌تر هستند و اجرای آثار قوی‌تر و بهتر خواهد بود. خارج از ایران کنسرت‌های بسیاری ظهر‌ها برگزار می‌شود اما میناسکانیان برای بار اول این بدعت را در ایران گذاشت. اجرای خرداد ماه آقای میناسکانیان هم ظهر بود و آن موقع هم تالار وحدت به ما گفت که کنسرت با شکست مواجه می‌شود و بلیت‌ها فروش نمی‌رود اما درنهایت کنسرت با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد و بلیت‌ها در مدت کوتاهی به فروش رفت.

کد N600174

وبگردی