آفتاب

سیاست گذاری تجارت خارجی برای حمایت از صادرکننده باشد

سیاست گذاری تجارت خارجی برای حمایت از صادرکننده باشد

اردبیل – خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون تخصصی تجارت، بازاریابی و امور گمرکی اتاق بازرگانی استان اردبیل تاکید کرد: ضروری است رفتار و سیاست گذاری های دولت در حوزه تجارت خارجی در جهت حمایت از صادرکنندگان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق رسولی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون تجارت اتاق اردبیل با بررسی عوامل ناپایداری در بهبود روند تجارت خارجی استان خروج برخی صادر کنندگان نمونه از چرخه تجارت را یادآور شد.

وی ثبات نسبی در حوزه قانونگذاری و اجرای قوانین را یکی از مزیت های اصلی و قابل ستایش دولت فعلی دانست و ادامه داد: محدودیت هایی که برای صادرکنندگان وجود دارد باید با تدبیر دولت حل شود.

رئیس کمیسیون تخصصی تجارت، بازاریابی و امور گمرکی اتاق بازرگانی استان همچنین مشکلات و موانع صادرات را یادآور شد و اضافه کرد: باید قدردان صادرکنندگان نمونه استانی بود در وضعیت های نامناسب اقتصادی در جهت افزایش صادرات تلاش می کنند.

وی معتقد است دولت روحانی تعادل بین چرخه زندگی و سوخت هسته ای را سرلوحه فعالیتش قرار داده است و با هدف ایجاد تفاهم در نظام بین المللی حرکت می کند و بر همین اساس امیدواریم در رسیدن به اهدافش موفق عمل کند.                                          

رسولی با اشاره به تصویب مناطق آزاد ارس در نقاط شمالی استان اضافه کرد: بطور قطع با وصل شدن منطقه شمالی استان به مناطق آزاد ارس تغییرات مثبتی در وضعیت اقتصادی استان حاصل خواهد شد.

وی با تاکید به بهبود توسعه استان در ادامه تحقق این مهم بیان داشت: امیدواریم استان از محرومیت نجات یابد و به سوی توسعه حرکت کند.

کد N600107

وبگردی