آفتاب

تغییر زمان بازی پرسپولیس - گل گهر / اتخاذ تدابیر ویژه نیروی انتظامی از صبح پنجشنبه در سیرجان

تغییر زمان بازی پرسپولیس - گل گهر / اتخاذ تدابیر ویژه نیروی انتظامی از صبح پنجشنبه در سیرجان

کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر زمان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) تغییر کرد و این بازی روز پنجشنبه ششم آذرماه 1393 از ساعت 13:30 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در سیرجان برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود این مسابقه ساعت 14 آغاز شود.

فرمانده نیروی انتظامی سیرجان خبر از اقدامات ویژه برای برقراری نظم و امنیت کامل در ورزشگاه و اطراف آن برای برگزاری بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان داد.
سرهنگ هادی ثمره در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برای اینکه میزبانی خوبی از این بازی صورت بگیرد و مسائل امنیتی و انتظامی بدون نقص به اجرا در آید، برای این بازی تدابیر کامل و ویژه‌ای اندیشیده شده است. از جمله اینکه با هماهنگی‌های به عمل آمده، برای امنیت و انتظامات داخل ورزشگاه، یگان ویژه استان با 300 نفر نیرو، کل ورزشگاه را تحویل خواهد گرفت. همچنین نیروهای ویژه‌ای نیز روی سکوها، بین تماشاگران و اطراف ورزشگاه حضور خواهند داشت تا هرگونه بی‌نظمی که برای بازی و مردم عزیز ایجاد مشکل کند را کنترل کنند.
وی ادامه داد: همچنین نیروهای شهرستان سیرجان از جمله یگان امداد در اطراف ورزشگاه مستقر خواهند شد و موارد و تمهیدات مختلفی اندیشیده است. از جمله این تمهیدات باید به محدودیت تردد خودروها در خیابان‌های اطراف و منتهی به ورزشگاه از صبح پنجشنبه اشاره کرد.
فرمانده نیروی انتظامی سیرجان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ورزشگاه به خیابان‌های شهر و احتمال تجمع در اطراف ورزشگاه، این تدابیر اندیشیده شده است. همچنین به منظور جلوگیری از تجمع افرادی که موفق به تهیه بلیت در ورزشگاه نشده‌اند، ورود افراد به این محدوده تنها در صورتی امکانپذیر خواهد بود که فرد، بلیت مسابقه را در اختیار داشته باشد. ما همچنین با پیش بینی اینکه با وجود اطلاع‌رسانی‌ها از شهرهای اطراف، مسافرانی برای دیدن بازی بیایند یا اینکه افراد بخواهند به شکل جمعی بازی را نگاه کنند، با هماهنگی‌های به عمل آمده، در سه نقطه از شهر امکان تماشای بازی فراهم شده است.
سرهنگ ثمره در پایان افزود: تمام تلاش ما و مسوولان شهری این است که میزبانی خوبی از این بازی انجام شود و مردم خونگرم سیرجان هم از این بازی لذت ببرند. همچنین به طور جدی از هواداران دو تیم تقاضا می‌کنیم که در صورت عدم تهیه بلیت، به هیچوجه راهی ورزشگاه نشوند، چون ورزشگاه گنجایش کمی دارد و بهتر است در منزل یا در مکان‌های عمومی در نظر گرفته شده، به تماشای بازی بپردازند.
43 43

 

کد N600065

وبگردی