آفتاب

جادوگر نمی‌تواند بر مسائل فنی غلبه کند

جادوگر نمی‌تواند بر مسائل فنی غلبه کند

مربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه با تمام نفراتمان در مقابل صنعت ساری پای به میدان خواهیم گذاشت، گفت: بحث جادوگری تیم حریف نمی‌تواند به مسائل فنی تیم ما غلبه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خرمگاه در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل صنعت ساری با بیان اینکه با تمام قوا مقابل صنعت ساری ظاهر خواهیم شد، گفت: بازی مشکلی را در مقابل یک تیم لیگ دومی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: ما همان نگاهی را که به پرسپولیس و تراکتورسازی داریم به صنعت ساری نیز خواهیم داشت و با تمام قوا مقابل این تیم حاضر خواهیم شد تا بتوانیم با یک بازی زیبا و تماشاگرپسند این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

مربی نفت تهران در پاسخ به این سئوال که آیا بحث جادوگری که در تیم صنعت ساری وجود دارد می تواند برای شما دردسرساز شود، گفت: من چون همیشه فردی مثبت گرا بوده ام بنابراین به این موضوع اصلا فکر نمی کنم و تنها دغدغه ما مسائل فنی تیم خودمان است و مطمئن باشید ما از لحاظ فنی این تیم را شکست خواهیم داد و نیازی به این مسائل حاشیه ای که می خواهند برای ما ایجاد کنند، وجود ندارد.

وی در خصوص صحبت های بیرانوند دروازه بان تیم نفت که گفته است چند تن از همشهریانم را قبل از دیدار پشت دروازه قرار می دهم تا اتفاقی برایم نیفتد، گفت: این نظر شخصی بیرانوند است و من در این خصوص نمی توانم صحبت کنم اما ما در هر بازی بر اساس مسائل فنی و تاکتیکی مان وارد زمین می شویم و نمی گذاریم حواشی تاثیری در روند کاری مان داشته باشد.

محمد خرمگاه در پاسخ به این سئوال که بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس باعث می شود تا شما مقابل صنعت ساری محتاط بازی کنید، گفت: برای ما پرسپولیس و صنعت‌ساری هیچ فرقی نمی کند و با توجه به اینکه در جام حذفی با شکست به صنعت ساری می توانیم به قهرمانی اش نزدیک تر شویم بنابراین بدون هیچ احتیاطی مقابل صنعت ساری قرار خواهیم گرفت و تنها هدفمان شکست این تیم است.

وی در پاسخ به این سئوال که برای این دیدار محروم و مصدوم نیز دارید یا خیر، گفت: محروم ما در این دیدار سیامک کوروشی است و تنها مصدوم ما نیز سعید لطفی است که البته او به تازگی تمریناتش را آغاز کرده است.

مربی نفت تهران در پایان و در خصوص حل مشکلات مالی تیم نفت تهران نیز گفت: خوشبختانه مصدومین تیم نفت تمام تلاش خود را کرده اند تا مشکلات ما حل شود .

کد N599914

وبگردی