آفتاب
حسابرسی سال 92 را آغاز کردیم؛

مناف هاشمی: بهترین وضعیت پرداخت‌ها را نسبت به سنوات گذشته داشته‌ایم

مناف هاشمی: بهترین وضعیت پرداخت‌ها را نسبت به سنوات گذشته داشته‌ایم

برای تدوین بودجه سال 94 بسیار تلاش کردیم و جلسات خوبی هم در دولت و هم در سازمان مدیریت انجام دادیم که امیدوارم با این اوصاف وضعیت بودجه ای ما بهتر شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این نکته که نسبت به دوره های پیش بهترین تخصیص ها را داشته ایم، گفت: سعی کرده ایم اعتبارات وزارت ورزش و جوانان را در احکام برنامه ششم قوی ترببینیم.

به گزارش ایلنا، سید مناف هاشمی در خصوص وضعیت بودجه و اعتبارات وزارتخانه اظهار داشت: در حوزه بودجه و برنامه بیشترین درگیری و بیشترین کار را داشتیم که این هم در بحث تدوین اولیه لایحه بودجه وهم تثبیت آن در مجلس بود.

وی ادامه داد: ازا بتدای سال به صورت متوسط 45 درصد تخصیص عمرانی داشته ایم که در برخی ردیف ها بالای50 و برخی زیر 50 درصد است. 82 درصد هم تخصیص جاری داشتیم که در مهرماه اتفاق افتاد؛ به طور کلی وقتی با سنوات گذشته مقایسه می کنیم بهترین وضعیت تخصیص ها را در این دوره داشته ایم.

هاشمی درهمین ارتباط افزود: در همین حوزه پیگیری های مرتبط با احکام برنامه ششم و برهمین اساس جلسات خوبی با سازمان برنامه داشتیم. سعی کردیم اعتبارات وزارت ورزش و جوانان را در احکام برنامه ششم قوی ترببینیم که اگر احکام قوی تر شود برنامه ها بهتر اجرایی خواهند شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان درباره تدوین بودجه 94 اظهار داشت: برای تدوین بودجه سال 94 بسیار تلاش کردیم و جلسات خوبی هم در دولت و هم در سازمان مدیریت انجام دادیم که امیدوارم با این اوصاف وضعیت بودجه ای ما بهتر شود. شاید توفیق چندانی تا اینجا نصیبمان نشده باشد و دلیلش آن که دولت در صدد است بودجه خود را برای سال 94 انقباظی ببندد ولی با همه این تفاسیر پیگیری های خود را داشته ایم.

هاشمی با اشاره به این نکته که حسابرسی سال 91 را در 48 فدراسیون به اتمام رسانده ایم، گفت: حسابرسی مربوط به سال 92 را آغازکرده ایم و امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد تا حسابرسی وزارت ورزش و جوانان به روز شود.

کد N599885

وبگردی