آفتاب
سردارنقدی در اجتماع بسیجیان:

نتیجه حرکت رو به‌جلو ملت ما، سرعت‌بخشی نابودی مستکبرین جهان است

نتیجه حرکت رو به‌جلو ملت ما، سرعت‌بخشی نابودی مستکبرین جهان است

ضربه‌شصت بسیجیان و فرماندهان غیور ما شما را به کنجی خزانده و باید بدانید بسیجیان در برابر هجمه‌های شما در زمینه‌های مختلف مقابله می‌کنند/بسیج در مقابل فعالیت‌های رسانه‌های شما که می‌گویند بیایید انقلاب را تمام کرده و با غرب سازش کنید برنامه دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نتیجه حرکت رو به جلو و پیش‌رونده ملت ما تندتر شدن شیب سقوط مستکبرین جهان است.

به گزارش ایلنا؛ سردارمحمدرضا نقدی در اجتماعی 10هزار نفری اعضای بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور که در میدان فلسطین تهران برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان پژواک پیام نورانی حضرت زینب(س) هستند، گفت: مردان بسیجی امروز آمده‌اند تا کاخ یزیدیان را با خاک یکسان کرده و انتقام خون عدالت‌خواهان تاریخ را از ظالمان بگیرند.

وی با اشاره به رابطه بی‌نظیر بسیجیان و امام امت در دوره‌های مختلف اظهار داشت: محبت و مودت ملت ما نسبت به رهبری نتایج درخشانی را به ارمغان آورده است و امام راحل نیز تأکید کردند که پیروزی ملت ما به ایمان و انگیزه الهی و وحدت مردم بستگی دارد و بسیج تجلی این دو اصل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای بسیج طی 36 سال گذشته اظهار داشت:‌ ما در عرصه سیاسی استقلال، عزت، در عرصه امنیتی آرامش بی‌نظیر با وجود شرارت‌ها در منطقه، در زمینه دفاعی یک قدرت شکست‌ناپذیر و در اقتصاد در صف کشورهای در حال پیشرفت قرار داریم و این از برکات بسیج است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان کوردل بسیج و ملت ما هر عملی علیه بسیج انجام می‌دهند نتیجه عکس می‌گیرند، گفت: دشمنان ترور و جنایت می‌کنند و از دل آن یک نیروی بی‌نظیر به نام بسیج متولد می‌شود و در ادامه ما را تحریم می‌کنند ولی علم و تکنولوژی ما شکوفاتر می‌شود؛ آنها تلاش می‌کنند ملت ایران را منزوی کنند ولی ملت ایران به محبوب‌ترین ملت‌ها تبدیل می‌شود.

نقدی اظهار داشت: نتیجه حرکت رو به جلو و پیش‌رونده ملت ما تندتر شدن شیب سقوط مستکبرین جهان است.

وی با بیان اینکه ملت ما از وحدت و انسجام خود و پیروی از رهبری چیزی جز پیروزی ندیده تصریح کرد: دشمنان خیال می‌کنند با مذاکرات فرسایشی ملت ایران را به زانو در خواهند آورد ولی بدانند که ملت ایران همانگونه که صدام جنایتکار توطئه‌های منافقین و فتنه را دفع و دفن کرد تا رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا را دفن نکند از پا نمی‌نشیند.

نقدی با اشاره به توطئه‌های امریکا در منطقه و به کار گیری تروریست‌های تکفیری برای اقدام علیه مسلمانان اظهار داشت: اگر بنا ندارید از درس‌ها و تاریخ ذلت‌بار خود درس بگیرید و نیروهای نظامی شما از ترس به کنجی خزیده‌اند و توان مقابله با دنیای اسلام را ندارند و شما دست به دامن تروریست‌های تکفیری منحوس شده‌اید و آنها را برای جنگ نیابتی اجیر کرده‌اید باید بدانید که بسیجیان در جلوی شما صف کشیده‌اند.

وی خطاب به دشمنان تصریح کرد: ضربه‌شصت بسیجیان و فرماندهان غیور ما شما را به کنجی خزانده و باید بدانید بسیجیان در برابر هجمه‌های شما در زمینه‌های مختلف مقابله می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار داشت:‌ بسیج در مقابل فعالیت‌های رسانه‌های شما که می‌گویند بیایید انقلاب را تمام کرده و با غرب سازش کنید برنامه دارد.

 

کد N599823

وبگردی