آفتاب

برگزاری کارگاه تحلیل شبکه اجتماعی برای اولین بار در ایرانداک

برگزاری کارگاه تحلیل شبکه اجتماعی برای اولین بار در ایرانداک

کارگاه تحلیل شبکه اجتماعی و نرم‌افزارهای آن برای اولین بار در قالب کارگاه یک روزه، هشتم آذر ماه امسال در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، در این کارگاه روش تحلیل شبکه اجتماعی و خاستگاه و تاریخچه آن و همچنین نرم‌افزارهای انجام آن مطرح می‌شود.

در این دوره موضوعات «روش‌شناسی؛ تاریخچه و خاستگاه تحلیل شبکه اجتماعی، دیدگاه ساختاری به مسائل و پدیده‌ها و تفاوت‌ها و مزایای آن، نوع داده‌ها و تفاوت‌های داده‌های رابطه‌ای با داده‌های متداول و مشکلات و مسائل داده‌های موجود و راه‌حل‌های تحلیل شبکه اجتماعی»، «بررسی مختصر نظریات مرتبط با تحلیل شبکه اجتماعی»، «روش تحلیل شبکه اجتماعی»، «معرفی و مقایسه نرم‌افزارهای تحلیل شبکه اجتماعی و نمایش نمونه‌هایی از کاربرد آنها»، «نمونه مثال از تحلیل و استخراج نتایج از نرم‌افزار تحلیل شبکه اجتماعی» و «ملاحظات و اقتضائات و چگونگی تحلیل شبکه‌ی شبکه‌های اجتماعی مجازی» توسط دکتر علی اکبر اکبری‌تبار به عنوان مدرس دوره ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه وب پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به نشانی http://edu.irandoc.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N599474

وبگردی