آفتاب

تمام تغییرات منطقه به نفع ایران در حال رقم خوردن است

تمام تغییرات منطقه به نفع ایران در حال رقم خوردن است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تکیه بر پایگاه درون‌زا، وضعیت خود را ساماندهی کنیم، تمام تغییرات منطقه به نفع ایران در حال رقم خوردن است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و صدوق در تذکر شفاهی گفت: آمریکایی‌ها بار دیگر چهره کینه‌جوی خود را نسبت به ملت ایران نشان دادند. ضمن تشکر از تلاش تیم مذاکره‌کننده کشورمان در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و ایستادگی در برابر آن باید توجه کرد که نمی‌توان به قول آمریکا اعتماد کرد.

وی افزود: در کمال ناباوری برخی کوچک‌بین‌ها و پادوها را در این دوره از مذاکرات وارد کار کردند تا به تیم مذاکره‌کننده ما برای تسلیم شدن فشار بیاورند، اما امروز ما محکم‌تر از همیشه می‌گوییم «مرگ بر آمریکا».

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: برای ایستادگی در برابر توطئه‌ها علی‌رغم همه فشارهایی که بر ملت وارد می شود، امروز هم باید با تکیه بر پایگاه درون‌زا، وضعیت خود را نسبت به قبل ساماندهی کنیم.

جوکار خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها ذلیل‌تر از آن هستند که بتوانند غلطی کنند. تمام تغییرات منطقه به نفع ایران در حال رقم خوردن است.

کد N598462

وبگردی