آفتاب
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

نقش بی‌بدیل زنان در جمهوری اسلامی حقیقتی انکارناپذیر است

نقش بی‌بدیل زنان در جمهوری اسلامی حقیقتی انکارناپذیر است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش بی‌بدیل زنان در جمهوری اسلامی حقیقتی انکارناپذیر است و همین موضوع حسادت دشمنان را برانگیخته است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی در همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی از نگاه بسیج، اظهار کرد: نقش بی‌بدیل زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و استمرار جمهوری اسلامی یک حقیقت انکارناپذیر است و این موضوع دشمنی، حرص و حسادت دشمنان را برانگیخته است. الگوهای شرقی و غربی برای زنان مدعی‌های پر و سر صدایی هستند که درون‌شان خالی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: الگوهای شرقی و غربی از تمایز بین زن و مرد تعبیر تبعیض می‌کنند در حالیکه موضوع اصلی ورودی‌ها نیست، بلکه مساله اصلی که باید به آن پرداخت خروجی و محصول کار است. ما در دو جا می‌توانیم خروجی و محصول پیاده شده الگوی غربی را با الگوی اسلامی مقایسه کنیم. اولین آن مقایسه جامعه زنان ایران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که زنان در تمام مولفه‌های حیات اجتماعی از حضور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گرفته تا بعد تربیتی، علمی و فناوری بدون استثناء جهش‌های چشمگیری داشته‌اند.

نقدی اضافه کرد: دومین مقایسه قیاس بین آنچه در جوامع غربی می‌گذرد و وضعیتی که زنان در آنجا دارند با وضع منزلت و کرامت زنان در ایران است. این مقایسه نشان می‌دهد که اختلاف فاحش و بسیار افتخارآفرینی بین الگوی زن اسلامی با مدعیان غربی وجود دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که دشمن لبه تیغ جنگ نرم خود را روی زنان ایران گذاشته است، گفت: آنها وقتی به الفت و صمیمیت خانواده ایرانی، نقش‌آفرینی زنان به عنوان مربی جامعه و آرامش و امنیت اخلاقی که در جامعه ما به برکت اسلام رواج دارد نگاه می‌کنند چشمان‌شان از حدقه بیرون می‌آید و حسادت آنها را به دشمنی می‌کشاند و هر کاری می‌کنند تا این الگو زمین بخورد و به دنیا معرفی نشود چون این الگو آنها را رسوا خواهد کرد.

وی اظهارکرد:بسیاری از دردهای حوزه زنان در کشور مثل مشکلات خانوادگی، طلاق و بی‌بند و باری‌ها محصول القای تفکر غربی و در بعضی موارد مسئول اندیشه و فکر شرقی نسبت به زن است. در نگاه شرقی در نقاطی اجحاف و زورگویی نسبت به زنان صورت می‌گیرد و اجازه حضور اجتماعی و سیاسی به آنان داده نمی‌شود، البته بیشتر دردها مربوط به حوزه پیاده‌سازی الگوی غربی است که رسانه‌های فاسد و بی‌فرهنگ غربی ترویج می‌کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تصریح‌کرد: از زنان بسیجی ما انتظار می‌رود که در مقابل این دو اندیشه غلط سدی محکم ایجاد کنند و با قوت این مسیرهای باطل را از پیشروی جامعه ما بردارند، زنان بسیجی در انقلاب و دفاع مقدس خود را ثابت کردند و امروز هم می‌توانند در مقابله با جنگ نرم این توانمندی خود را به اثبات برسانند.

انتهای پیام

کد N598383

وبگردی