آفتاب
سردار نقدی:

ملت ما حجت را در دنیا تمام خواهد کرد

ملت ما حجت را در دنیا تمام خواهد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت:‌ موضع هوشمندانه رهبر انقلاب به عنوان بزرگترین دشمن آمریکا ، در هر صورتی موفقیت را از آن ملت ایران خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار محمدرضا نقدی درباره‌ی مذاکرات هسته‌یی ایران با گروه 1+5 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما داریم اتمام حجت می‌کنیم. از آمریکا با ذات وحشی و حیله گرایانه‌ای که دارد و تماما برای بشریت تلخی و زشتی را آورده است ، هیچ انتظاری نمی رود که در مذاکرات خروجی مورد نظری را حاصل کند. مگر این که به دلایلی چنین اتفاقی بیافتد که خود من دو دلیل را برای این موضوع قائل می‌شوم تا شاید آمریکایی‌ها در این موضوع کوتاه بیایند و رضایت بدهند.

وی ادامه داد: اولین دلیل این است که بزرگترین و جدی‌ترین دشمن و قدرتی که مقابل استکبار ایستاده مقام معظم رهبری است. ایشان جمله‌ی بسیار هوشمندانه‌ای فرمودند که من به مذاکرات خوشبین نیستم. هوشمندانه بودن این جمله از آنجا مشخص می‌شود که دو نتیجه از آن حاصل خواهد شد. یکی این که به ظاهر جمله نگاه کنیم، یعنی آمریکایی‌ها رضایت به عدالت نخواهند داشت و حق ما را نمی‌دهند و این محتمل است. دیگری این که طرف مقابل بیاید از روی لجبازی بیاید و بگوید حالا که شما خوش بین نیستید ما کوتاه می‌آییم که در هر صورت موضع مقام معظم رهبری هوشمندانه بوده است.

نقدی با بیان‌این‌که ملت ما حجت را در دنیا تمام خواهد کرد و در هر صورت پیروزی از آن ملت ما خواهد شد، افزود:اگر مذاکره کنندگان همانطور که تاکنون رعایت کرده‌اند باز هم اصول مورد نظر و خطوط قرمز را رعایت کنند، یکی از این دو اتفاق می‌افتد که یا طرف مقابل زیر بار حقیقت نمی‌رود و در این صورت ماهیتش بیشتر برای دنیا آشکار خواهد شد، یا این که تسلیم می‌شوند که باز هم ماهیتشان ثابت می‌شود که چند سال به ملت ایران بر سر این قضیه ظلم کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N598234

وبگردی