آفتاب
معاون اداری مالی وزارت علوم:

داشتن روحیه ارتباط و تعامل با اساتید و جریان‌های دانشجویی از ویژگی‌های "فرهادی" است

داشتن روحیه ارتباط و تعامل با اساتید و جریان‌های دانشجویی از ویژگی‌های "فرهادی" است

معاون اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یکی از مهم ترین خصوصیات دکتر فرهادی وزیر پیشنهادی علوم را داشتن روحیه تعامل سازنده با اعضای هیات علمی و جریان های دانشجویی دانست.

دکتر محمد حسین امید در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا با اشاره به سوابق و تجربیات موفق دکتر فرهادی در سمت رئیس دانشگاه تهران و وزارت علوم، داشتن روحیه ارتباط و تعامل سازنده با اعضای هیات علمی و جریان های دانشجویی را یکی از مهم ترین خصوصیات وزیر پیشنهادی علوم معرفی کرد.

وی با ابراز خرسندی نسبت به معرفی دکتر فرهادی به مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد، گزینه پیشنهادی برای وزارت علوم را دارای سوابق و تجربیات متعدد برای راهبری آموزش عالی کشور و حرکت به سمت تحقق چشم انداز آموزش عالی و سیاست های کلی علم و فناوری معرفی و ابراز امیدواری کرد که با رای قاطع نمایندگان محترم مجلس به وزیر پیشنهادی در حرکت علمی کشور سرعت و شتاب بیشتری ایجاد شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم همچنین با اشاره به شخصیت علمی و سوابق مختلف مدیریتی دکتر فرهادی، حضور ایشان در وزارت علوم را نوید دهنده شرایطی مطلوب برای مجموعه آموزش عالی کشور در تمامی زمینه ها دانست.

انتهای پیام

کد N598107

وبگردی