آفتاب
در ادامه تجاوزات رژیم صهیونستی؛

یک صهیونیست کودک فلسطینی را با خودرویش زیر گرفت

یک صهیونیست کودک فلسطینی را با خودرویش زیر گرفت

در پی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به روستایی در غرب شهر جنین چند فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند. همچنین در پی درگیری جوانان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی در قدس دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، منابع محلی فلسطینی اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای «العرقه» در غرب شهر «جنین» واقع در کرانه باختری یورش برده و اقدام به شلیک گاز اشک‌آور به سمت ساکنان فلسطینی این روستا کردند که موجب ایجاد حالت خفگی در میان فلسطینی‌ها شد.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین سه فلسطینی را در قدس بازداشت کردند.

به گزارش منابع فلسطینی، این سه جوان دست به عملیات علیه صهیونیست‌ها در قدس زده بودند.

همچنین در همین راستا درگیری‌هایی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی رخ داد که موجب زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی شد.

به گزارش رادیو رژیم صهیونیستی، حال یکی از نظامیان اسرائیلی وخیم است.

همچنین پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدامات قانونی را علیه تمامی کسانی که دست به تبلیغات تحریک‌آمیز و نشر اظهارات توهین‌آمیز علیه پلیس این رژیم در شبکه‌های ارتباط اجتماعی بزنند، بازداشت می‌کند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند که محمود عباس، رئیس تشکیلات فلسطین طی هفته جاری برای حضور در نشست کمیته اتحادیه عرب در بیست و نهم نوامبر به قاهره می‌رود.

این نشست با هدف اتخاذ اقداماتی جهت صدور قطعنامه‌ای از سوی شورای امنیت برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین صورت می‌گیرد.

همچنین دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی از اوری آریل، وزیر مسکن این رژیم خواست تا به مسجد الاقصی نرود چراکه ممکن است در معرض ترور قرار بگیرد.

اوری آریل خواهان دادن اجازه به وی برای ورود به مسجد الاقصی شده بود اما دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی به دلیل اوضاع امنیتی در قدس این درخواست را رد کرد.

یک شهرک‌نشین صهیونیست شب گذشته با زیر گرفتن کودک فلسطینی باعث شکسته شدن پای وی شد و در حادثه‌ای دیگر چند صهیونیست تندرو یک جوان فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین از قدس، یک شهرک‌نشین صهیونیست با خودروی خود «خلیل خمیس کسوانی» (14 ساله) را در نزدیکی دیریاسین در غرب قدس زیر گرفت که باعث شکسته شدن پای چپ وی شد.

پدر این کودک فلسطینی اعلام کرد که این صهیونیست به عمد پسرش را زیر گرفته است و اگر پسرش خودش را از حادثه نجات نمی‌داد، بخش‌های مختلفی از بدن وی دچار شکستگی می‌شد.

وی افزود: عناصر پلیس و اورژانس رژیم صهیونیستی وقتی فهمیدند فرد زخمی شده فلسطینی است، با تاخیر زیاد در محل حادثه حاضر شدند و عجله‌ای هم برای انتقال وی به بیمارستان نداشتند و این در حالی است که این کودک فلسطینی به شدت درد می‌کشید.

در حادثه‌ای دیگر که در منطقه "تپه فرانسوی‌ها" در قدس روی داد، چندین شهرک‌نشین تندروی صهیونیست "محمود عصام عبید" جوان 19 ساله فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این جوان در تشریح حادثه اعلام کرده است که وقتی عصر روز دوشنبه از محل کار خود خارج شده و در راه رفتن به منزلش بود، چهار صهیونیست جلوی خودروی وی را گرفته و پس از پیاده کردن وی با میله‌های آهنی، چاقو و وسایل دیگر او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نتیجه آن، وی به شدت زخمی شد و برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

شهر اشغالی قدس از چندین هفته و شاید چندین ماه قبل به صحنه درگیری‌های شدید میان نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست و جوانان فلسطینی تبدیل شده است و فلسطینیان در پاسخ به این تجاوزات دست به عملیات‌ مقاومتی قهرمانانه‌ای علیه صهیونیست‌ها زده‌اند که در نتیجه آن چندین صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N597603

وبگردی