آفتاب

سیاسی: حکم مدیرعاملی‌ام باید به تایید وزیر می‌رسید

سیاسی: حکم مدیرعاملی‌ام باید به تایید وزیر می‌رسید

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید حکمش به تایید وزیر ورزش و جوانان می‌رسید.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید حکمش به تایید وزیر ورزش و جوانان می‌رسید.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: روز گذشته (دوشنبه) در جلسه هیات مدیره باشگاه مقرر گردید من به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت کنم. البته پیشنهادمان این بود که آقای منتقمی، پست مدیرعاملی را بپذیرد اما ایشان این کار را انجام ندادند و اعضای هیات مدیره من را انتخاب کردند.

وی در ادامه تاکید کرد: وزیر ورزش و جوانان باید روی مدیر عاملی من نظر می‌داد. به خاطر همین موضوع بود تصمیم هیات مدیره را کمی دیر اعلام کردیم.

سیاسی همچنین درباره جذب بازیکن در نیم‌فصل هم گفت: برنامه‌ ویژه‌ای برای جذب بازیکن دارم. مطمئنا پرسپولیس را تقویت می‌کنم؛ زیرا می‌خواهم در سه جام به قهرمانی برسیم.

سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است اسپانسری برای باشگاه انتخاب کند، گفت: صحبت‌هایی صورت گرفته است و ان‌شاءالله طی روزهای آینده با یک اسپانسر به توافق خواهیم رسید و قرارداد امضا می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خودش برنامه‌ای برای خرید باشگاه دارد، گفت: خیر! من قصدی برای خرید باشگاه ندارم.

سیاسی تاکید کرد: خریدار باشگاه باید بداند که هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه جزو دارایی‌های باشگاه محسوب می‌شوند. ما فعلا مدیریت باشگاه را در اختیار داریم تا پس از واگذاری تصمیمات جدیدی اتخاذ شود. قرار بر این شده که سیستم‌ مدیریتی باشگاه به همین منوال ادامه پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده مشکلات کادر فنی و بازیکنان را بررسی می‌کنم تا با رفع آنها برای پیشبرد اهداف پرسپولیس به این تیم کمک کنم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

کد N597595

وبگردی