آفتاب
یک فعال دانشجویی:

فرهادی گزینه معتدل دولت برای وزارتخانه علوم است

فرهادی گزینه معتدل دولت برای وزارتخانه علوم است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان گفت: فرهادی سابقه طولانی در فضای علمی کشور دارد و با توجه به تجاربش می‌دانیم که از نیروهای جوان بهره می‌گیرد.

وحید ولدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وزیر پیشنهادی علوم، اظهار کرد: وقتی ایشان پنجمین نفری است که برای وزارت علوم انتخاب می‌شود یعنی نسبت به وزرای پیشنهادی پیشین کمی متفاوت است. رزومه کاری پرباری دارد از جمله این‌که در دوران میرحسین موسوی وزارت علوم را اداره می‌کرده و در دوره آقای خاتمی با توجه به تخصص‌شان وزارت بهداشت به ایشان سپرده شده بود.

وی ادامه داد: به نوعی می‌توان ایشان را از مدیران خوب رده متوسط کشور ارزیابی کرد. از نظر علمی تخصص بالایی دارد و مولف کتاب‌هایی بوده‌ است. به همین جهت می‌توان گفت به خوبی با فضای علمی آشنایی داشته و صاحب سبک و نظر است.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که دانشجویان محصل در زمان وزارت ایشان داشته‌ و به ما انتقال داده‌اند می‌توان گفت که وی فردی بوده که در فضای کاری با دانشجویان در ارتباط بوده و از نیروی دانشجویی نیز برای مدیریتش استفاده می‌کرده؛ لذا می‌توان گفت که هم در فضای معنوی و هم کاری مقبولیت لازم را میان جامعه دانشگاهی داراست.

وی افزود: این که دکتر فرهادی کادری برای مدیریت دارند و اکثر افراد این کادر را نیروهای جوان در برمی‌گیرند. این امر نشان می‌دهد که ایشان نه تنها مشکلی با جوانان ندارد بلکه تعامل سازنده‌ای هم با آنها برقرار می‌کند. به طور کلی او گزینه معتدل‌تر دولت برای تغییرات مورد نیاز در وزارتخانه علوم است.

انتهای پیام

کد N597314

وبگردی