آفتاب
گفت‌وگوی ایسنا با داریوش فرضیایی

«عموپورنگ» به تغییر برنامه‌های کودک امیدوار است

«عموپورنگ» به تغییر برنامه‌های کودک امیدوار است

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) امیدوار است که در زمان رییس جدید صداوسیما شاهد تغییراتی در حوزه کودک در تلویزیون باشد.

این مجری برنامه‌های کودک تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، عنوان کرد: آقای سرافراز خودشان از مدیران صداوسیما بودند و امیدوارم که ما با حضور ایشان شاهد یکسری تغییراتِ ویژه در عرصه کودک باشیم.

وی افزود: امیدوارم که نسبت به گذشته محصولات جدیدتر و با تفاوت کاملا فاحش در این حوزه داشته باشیم و ببینیم برنامه‌هایی که دارد ساخته می‌شود، اساسا تغییر کرده است.

فرضیایی تاکید کرد: ما تغییر مدیریت را در حوزه کودک هم ببینیم و در یک کلام اِن‌شاءالله کودکان را بیشتر و بهتر جدی بگیریم.

***

این مجری تلویزیون در ادامه گفتگوی خود درباره نشریات کودکان نیز عنوان کرد: این نشریات باید بیشتر شوند چون تعدد آنها یک رقابت سالم ایجاد می‌کند و کیفیت در گرو این رقابت است، از طرفی هر چه تعدد نشریات کودک بیشتر باشد، به تبع آن، کمک به کودک هم بیشتر خواهد بود چون هر کدام به یک مقوله می‌پردازند و همه اینها تجربیات و آموزه‌هایی است که برای کودکان ما مفید خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به اینکه بچه‌ها بیشتر به سمت اینترنت و فضای مجازی می روند این هم دغدغه خاصی است که ما به این مقوله هم باید خیلی دقیق و تخصصی بپردازیم.
کد N597289

وبگردی