آفتاب

یک نظامی دیگر چین هدف تحقیقات ضد فساد قرار گرفت

یک نظامی دیگر چین هدف تحقیقات ضد فساد قرار گرفت

در شرایطی که تحقیقات از یکی از ژنرال‌های سابق چین ادامه دارد، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که یک مقام نظامی دیگر هدف تحقیقات ضد فساد در این کشور قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه خبری پولیتیکال آبزرور گزارش داد، مقام‌های چین یک "ببر دیگر را در ارتش" هدف قرار داده‌اند.

در این مقاله بدون ذکر جزئیات بیشتری آمده است: نام این افسر ارشد ارتش چین در زمان مناسب اعلام می‌شود.

این گزارش پس از آن منتشر شد که "لیو یاژو" کمیسر سیاسی دانشگاه دفاع ملی ارتش لیبرال خلق چین در جریان نشستی اعلام کرد تحقیقات درباره ژوکایهو، معاون سابق کمیسیون مرکزی ارتش چین به اتهام اختلاس و رشوه انجام شده است.

وی همچنین تاکید کرد: تحقیقات اولیه در خصوص اتهام‌های فساد گوجو نشان، معاون سابق رئیس سازمان تجهیزات لجستیکی ارتش چین در دست انجام است.

به گفته این مقام ارشد، مقابله با فساد مبارزه‌ای طولانی مدت است که نیاز به اداره مصمم دارد. بازپرس‌های ارتش چین می‌گویند که ژو کایهو در ماه اکتبر اعتراف کرده که در ازای انجام اقداماتی رشوه‌های سنگین دریافت کرده است.

وی که به سرطان مثانه مبتلاست یکی از عالی ترین مقام‌های ارتش چین در تاریخ حزب کمونیست محسوب می‌شود که به اتهام فساد مورد بازجویی قرار گرفته است.

انتهای پیام

کد N597010

وبگردی