آفتاب

آخرین وضعیت یک کارگردان پس از عمل جراحی قلب

آخرین وضعیت یک کارگردان پس از عمل جراحی قلب

نادر برهانی مرند کارگردان نمایش «مرگ فروشنده» از بیمارستان مرخص شد.

نادر برهانی مرند کارگردان نمایش «مرگ فروشنده» از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا، برهانی‌مرند هفته گذشته به دلیل ناراحتی قلبی تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت و روز گذشته دوم آذرماه از بیمارستان ترخیص شد.

این کارگردان تئاتر که نمایش «مرگ فروشنده‌»اش این روزها در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه است، در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه دوران نقاهت خود را می‌گذراند بیان کرد: فعلا مجبورم یکی-دو ماهی را در منزل به استراحت مطلق بگذرانم و امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا بتوانم به تئاتر برگردم.

برهانی‌مرند اضافه کرد: وظیفه خود می‌دانم از تمام تئاتری‌ها، دوستان و اصحاب رسانه که در این مدت به من لطف داشتند، تشکر کنم و از طرف خود و خانواده‌ام شرمنده‌ام که نتوانستیم پاسخگو باشیم.

او همچنین گفت: از دکتر بهنام سعادی –از بیمارستان پارس- که به من لطف زیادی داشتند و نیز دکتر ایرج ناظری که پدرانه با من برخورد کرد و در مدت هفت-هشت ساعت کاری را که شاید هفت-هشت ماه به طول انجامد برایم انجام دادند، بسیار تشکر می‌کنم.

برهانی‌مرند افزود: علاوه بر این از دکتر جراحم محمدحسین ماندگاری هم که به پنجه طلا شهرت دارد، سپاسگزاری می‌کنم و نیز از پرسنل مهربان بیمارستان «دی» که با فرهنگی بالا با بیماران برخورد و آن‌ها را همانند خانواده خود تیمار می‌کنند.

انتهای پیام

کد N596803

وبگردی