آفتاب
پورمحمدی در دیدار با رییس قوه قضاییه قطر

تلاش می‌کنیم روابط ایران و قطر شکل عملی‌تری به خود بگیرد

تلاش می‌کنیم روابط ایران و قطر شکل عملی‌تری به خود بگیرد

وزیر دادگستری کشورمان و رییس قوه قضاییه قطر با یکدیگر دیدار کردند.

وزیر دادگستری کشورمان و رییس قوه قضاییه قطر با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی با علی بن الفطیس امری رییس دستگاه قضایی قطر در محل وزارت دادگستری دیدار و گفت‌وگو کرد.

پورمحمدی در ابتدای این دیدار ضمن خوشامدگویی به رییس دستگاه قضایی قطر، گفت: خوشبختانه روابط ما در بهترین و گسترده‌ترین سطح قرار دارد. ملاقات‌ها نیز در بالاترین سطح قرار دارد و حضور شما برای همه ما محترم است.

وی ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی ایران از سطح این روابط استقبال زیادی کرده و تلاش می‌کند این روابط شکل عملی‌تری به خود بگیرد.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد:‌ در دولت جدید سظح این روابط گسترده‌تر شده است.

در ادامه این دیدار، علی بن الفطیس امری رییس دستگاه قضایی قطر ضمن تشکر از استقبال گرم وزیر دادگستری، خاطرنشان کرد: هر کس با ملت ایران آشنا باشد هیچگاه از مهمان‌نوازی آنها تعجب نمی‌کند. ماهیت ملت ایران دوستی و صمیمیت است. ما با ایرانی‌ها دارای ویژگی‌ همجواری هستیم که این پیوندی قوی است.

وی ادامه داد: در سال‌هایی که فعالیت‌هایی در دستگاه قضایی قطر داشتم چندین بار به کشور ایران سفر کرده و با آقایان هاشمی‌شاهرودی و دری نجف‌آبادی کار کردم.

رییس دستگاه قضایی قطر گفت: در جهت ادامه این روابط، تلاش کرده‌ایم که روابط ایران و قطر جزو روابط برجسته باشد. معتقدم که برای من و شما این افتخار وجود دارد که امور قضایی اقدام قابل توجهی در راستای این روابط است و این منحصر به تلاش من نیست، دیگر دوستان مانند آقایان هاشمی‌شاهرودی و دری‌نجف‌آبادی نیز نقش زیادی داشتند. مطمئن هستم حضور شما یک عامل فراتری در این راستا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ادامه این جلسه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام

کد N596635

وبگردی