آفتاب
آیت‌الله صفایی بوشهری:

مدیریت الکترونیک و هوشمند در راه‌های استان بوشهر ایجاد شود

مدیریت الکترونیک و هوشمند در راه‌های استان بوشهر ایجاد شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مدیریت الکترونیک و هوشمند در راه‌های استان بوشهر ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله غلامعلی صفايي بوشهري عصر دوشنبه در نشست با مسئولان راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: راه‌های استان بوشهر دارای وضعیت خوبی هستند ولی باید همچنان برای توسعه راه‌های استان تلاش بیشتری صورت بگیرد و شاهد افزایش کیفیت راه‌های استان باشیم.

وی به نقش بسیار مهم راه‌ها در توسعه و پویایی جامعه اشاره کرد و ادامه داد: برای اینکه ارتباط بهتر و سریع‌تر و مناسب‌تری بین نقاط مختلف وجود داشته باشد باید سیستم‌های ارتباطی و حمل و نقل به‌روز شود و امنیت و کیفیت بیشتری داشته باشد.

امام جمعه بوشهر بر لزوم تجهیز راه و شهرسازی به فناوری‌های نوین تاکید کرد و بیان داشت: باید از سیستم‌های قدیمی ارتباطی و حمل و نقل فاصله بگیریم و به سمت روش‌ها و سیستم‌های نوین حرکت کنیم.

لزوم ایجاد نگاه بین‌المللی در استان بوشهر

وی بر لزوم توجه ویژه به استانداردهای جاده ای در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: استاندارد بالاتر جاده‌ها باعث می‌شود تا استان بوشهر نیز به سمت پیشرفت و توسعه و افق‌های بین‌المللی سریع‌تر حرکت کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری بر لزوم ایجاد نگاه بین‌المللی در استان بوشهر تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: بوشهر یک استان بین‌المللی است و باید در همه عرصه‌ها به ویژه در زمینه راه و جاده دارای استانداردهای بین‌المللی باشد.

وی با تاکید بر لزوم کاهش خطرات جاده‌ای و طراحی ایمن در زیرساخت‌ها و تمام سیستم‌های پایه طراحی راه، گفت: نقاط حادثه‌خیز راه‌های استان بوشهر باید شناسایی و مدیریت شده و با مشارکت بخش خصوصی برای رفع مشکلات راهها تلاش شود.

 

کد N596513

وبگردی