آفتاب

اجرای گام سوم طرح تحول سلامت مطالبه فروخفته مردم بود

اجرای گام سوم طرح تحول سلامت مطالبه فروخفته مردم بود

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: در راستای گام های بلند دولت در حوزه سلامت، منتظر شنیدن اخباری خوش در حوزه سلامت هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علیرضا زالی در جلسه ستاد کشوری نظارت بر تعرفه ها، گفت: اجرای گام سوم طرح تحول سلامت مطالبه فروخفته مردم بود که با حرکت هوشمندانه دولت یازدهم و سخت کوشی وزیر بهداشت حاصل شد که نتایج آن اصلاحاتی است که در حوزه سلامت شاهد آن هستیم.

وی افزود: این کار بعد از دو دهه مغفول ماندن علیرغم همه مشکلات دولت تدبیر و امید، اجرا شد و حرکتی مدبرانه و بخردانه تلقی می شود بیانگر همگرایی عناصر ذینفع در حوزه سلامت است.

زالی خاطر نشان کرد: فرآیند اصلاح تعرفه ها، با نگاه متفاوت انجمن های تخصصی بوده و حاکی از همگامی همه جامعه پزشکی است .

وی با اظهار امیدواری از ثبات اعتبارات در حوزه سلامت افزود: در شرایط فعلی با نگاه بلند دولت منتظر شنیدن اخباری خوش برای طرح های مترقی دولت خواهیم بود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران اذعان داشت: تغییر کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات که روش تعرفه را پس از 20 سال در کشور دچار تغییر کرد، نقطه آغازین نویدبخشی هم برای بیماران و هم برای جامعه پزشکی و در مجموع برای نظام سلامت کشور خواهد بود.امیدوارم همگامی بیش از گذشته مردم و جامعه پزشکی را به عنوان نمادی از یک حرکت خجسته اجتماعی شاهد باشیم.

کد N596458

وبگردی