آفتاب
آمار و ارقامی که سند و مدرکی ندارد؛

محمد نوری، رکورد فتح‌الله‌زاده و رویانیان را شکست

محمد نوری، رکورد فتح‌الله‌زاده و رویانیان را شکست

امیدواریم حداقل اینگونه آمار و ارقام بر پایه دلایل و قرائن مستند مطرح شود تا بی‌جهت با طرح این‌گونه مسائل به دو دستگی و تحقیر رقیب دامن زده نشود.

در حالی‌که رقم دقیقی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در دست نیست و نمی‌توان آمار مستندی از تعداد طرفداران سرخابی پایتخت ارائه کرد، مدیران و بازیکنان دو تیم هر یک به فراخور موقعیت خود رقمی را در این زمینه اعلام می‌کنند.

به گزارش ایلنا، در حالیکه پیش از این علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل سابق استقلال و محمد رویانیان و حتی برخی دیگر از مدیران سرخابی رقم هواداران این دو تیم را 30 میلیون نفر اعلام کرده بود، امروز محمد نوری کاپیتان پرسپولیس و گلزن این تیم در دربی هفتاد و نهمکه در برنامه تلویزیونی امروز هنوز تمام نشده حضور یافته بود، اعلام کرد با برد پرسپولیس مقابل استقلال حدود 40 میلیون هوادار این تیم خوشحال شدند.

اینکه این اعداد و ارقام بر پایه چه مدرک و مستندی از سوی مسئولان و بازیکنان دو تیم پرطرفدار پایتخت مطرح می‌شود و هریک تلاش می‌کند تا تعداد تماشاگرانش را بیشتر از رقیب سنتی مطرح کند بر ما پوشیده است، ولی امیدواریم حداقل اینگونه آمار و ارقام بر پایه دلایل و قرائن مستند مطرح شود تا بی‌جهت با طرح این‌گونه مسائل به دو دستگی و تحقیر رقیب دامن زده نشود.

کد N596345

وبگردی