آفتاب
سرهنگ بازگیر:

وظیفه بسیج حراست از دستاوردهای انقلاب است/ لزوم ترویج تفکر بسیجی در همه عرصه ها

وظیفه بسیج حراست از دستاوردهای انقلاب است/ لزوم ترویج تفکر بسیجی در همه عرصه ها

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد از بسیج به عنوان سمبل باز کردن گره های پیچیده یاد کرد و گفت: وظیفه بسیج حراست از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ماشاءالله بازگیر ظهر دوشنبه در جلسه ایثارگران سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل این سازمان اظهار داشت: بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: بسیج به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پنجم آذر ماه سال ۵۸ با اجماع نخبگان تمام اقشار تشکیل شد و وظیفه آن حراست از دستاوردهای انقلاب و هویت اصلی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد عنوان کرد: در کشورمان بسیج سرآمد بوده چرا که پاسداران، ارتشیان، نیروهای انتظامی و... برحسب الزام وظیفه جنگیدن داشتند اما بسیج الزامی نداشت و با خدا معامله کرد.

سرهنگ بازگیر با اشاره به اینکه در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، دفاعی، فرهنگی و اجتماعی کشور به وجود بسیج نیاز است، ادامه داد: بسیج طلایه دار حضور در میدان جنگ نرم و جنگ سخت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه محل پرورش استعدادهای علمی برای مدیریت و جبهه محل پرورش استعدادهای معنوی است تصریح کرد: عمکرد بسیج سمبل باز کردن گره های پیچیده در عرصه های مختلف است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود اخلاص، تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت را سه ویژگی بسیج دانست و گفت: هر دستگاه و مدیری که این سه ویژگی را داشته باشد موفق می شود.

سرهنگ بازگیر در پایان با اشاره به تهدیدات ماهواره در کشورمان و فعالیتهای صورت گرفته برای مقابله با این آسیب گفت: هر کس در خانه خود ماهواره دارد سربازی از دشمن را در خانه دارد.

۹۱ ایثارگر در سازمان صنعت و معدن لرستان مشغول به کار هستند

قدرت الله ولدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: در سازمان صنعت، معدن و تجارت حدود ۳۰۰ نفر در حوزه های مختلف مشغول به کار بوده که ۹۱نفر ایثارگر، ۱۳ فرزند شهید، ۱۹ برادر شهید، یک نفر آزاده سرافراز، ۲۴ جانباز و ۵۷ نفر بسیجی و رزمنده دفاع مقدس هستند.

وی با بیان اینکه بسیجی بودن و بسیجی ماندن و گوش به فرمان ولایت بودن در همه زمینه ها افتخار است، عنوان کرد: گوش به فرمان ولایت بودن ملاک بسیجی بودن است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه در شش ماهه اخیر قدم های موثری در این حوزه برداشته شده است، ادامه داد: در فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی پنج یا شش بند از آن به مجموعه صنعت، معدن و تجارت برمی گردد که باید در مسیر تحقق این منویات حرکت کرد.

ولدی تصریح کرد: تقدیر از جانبازان با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و سرکشی به خانواده های معظم شهدا از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان طی هفته بسیج است.

کد N596242

وبگردی