آفتاب

اولین مسابقه عكاسی با دوربین تلفن همراه در بخش حمل ونقل

اولین مسابقه عكاسی با دوربین تلفن همراه در بخش حمل ونقل

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، مسابقه عکاسی با تلفن همراه با هدف انعکاس نظرات و مشکلات از نگاه مردم به سیاستگذاران و مدیران ارشد حوزه حمل ونقل برگزار می‌شود.

اولین جشنواره عکاسی با گوشی تلفن همراه در حوزه حمل ونقل، توسط ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت و با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست با هدف بررسی و جمع بندی نگاه‌های مردمی در زمینه حمل و نقل و مشکلات مرتبط با آن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، مسابقه عکاسی با تلفن همراه با هدف انعکاس نظرات و مشکلات از نگاه مردم به سیاستگذاران و مدیران ارشد حوزه حمل ونقل و در ۶ محور شامل: حمل ونقل و محیط زیست، ایمنی در حمل و نقل، کیفیت حمل ونقل عمومی، حمل ونقل انسان محور (عابر پیاده، دوچرخه)، ساخت وساز در معابر شهری، بین شهری و روستایی و موضوع آزاد برگزار می‌­‌شود.

شرکت کنندگان در این مسابقه می‌­توانند آثار خود را که با دوربین تلفن همراه گرفته شده تا پایان ۲۶ آذرماه ۱۳۹۳ به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند. متقاضیان جهت اطلاع از شرایط و نحوه آثار می‌­توانند به سایت ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت به آدرس hamsu. ir مراجعه نمایند.

کد N596050

وبگردی