آفتاب
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران:

رفتار فرهادی گویای تدبیر و پرهیز از افراط و تفریط است

رفتار فرهادی گویای تدبیر و پرهیز از افراط و تفریط است

امیدواری برای رای آوری وی بسیار است و یقین دارم فرهادی به عنوان یک چهره معتدل خواهد توانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند و خواهد توانست یک بار دیگر در دولت کارآمدی خود را اثبات و مایه آبرو و عزت برای دانشگاهیان باشد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به کرمان که فرمودند «راه درست اصولگرایی، اصلاح طلبانه است»، گفت: به طور قطع یکی از چهره های عملگرا و برخوردار از اصولگرایی اصلاح طلبانه محمد فرهادی است. رفتار شایسته و حکیمانه فرهادی در مدیریت های مهم و کلان، گویای تدبیر و پرهیز از افراط و تفریط است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عسگری در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در جمع خبرنگاران با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی، گفت: سابقه درخشان علمی فرهادی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

عسگری ادامه داد: فرهادی بنیانگذار پروژه کاشت حلزون شنوایی در کشور، استاد نمونه کشوری و عضو بنیاد نخبگان ایران و عضو علمی مرکز بین المللی علوم اعصاب آلمان است و در سال 89 به عنوان چهره ماندگار کشور برگزیده شد. فرهادی در چندین کابینه دولت های گذشته مسوولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را بدون هیچ حاشیه‌ای برعهده داشته و توانمندی علمی و اجرایی خودش را در عمل به اثبات رسانده است.

وی با اشاره به این که از ویژگی های مهم فرهادی جامعه نگری و آینده گرایی اوست، اظهار داشت: او بطور هدفمند برخوردار از چشم‌اندازی روشن برای آینده کشور است. توان برنامه ریزی علمی دارد و می‌تواند با تحقق بخشیدن به سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید علم و فناوری از راه توسعه علمی و انسانی در دانشگاه، توسعه اقتصادی، مدیریتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را باعث شود.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد ادامه داد: رفتار شایسته و حکیمانه فرهادی در مدیریت های مهم و کلان، گویای تدبیر و پرهیز از افراط و تفریط است؛ چیزی که امروزه به عنوان یک ضرورت برای مدیریت عالی وزارت علوم مطرح است. وزارت علوم به طور ناخواسته بیش از حد سیاسی شده و اعتدال و آرامش را به معنی واقعی طلب می کند.

وی درباره رای اعتماد نمایندگان مجلس به فرهادی گفت: امیدواری برای رای آوری وی بسیار است و یقین دارم فرهادی به عنوان یک چهره معتدل خواهد توانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کند، بر این باورم که در میان یاران خراسانی رهبر معظم انقلاب، او همانند قاضی‌زاده هاشمی است و می‌تواند یک بار دیگر در دولت کارآمدی خود را اثبات و مایه آبرو و عزت برای دانشگاهیان باشد.

کد N595992

وبگردی