آفتاب

دختر جوان با فریب نامزدش پا به شکنجه گاه گذاشت

دختر جوان با فریب نامزدش پا به شکنجه گاه گذاشت

یک مرد شیطان‌صفت انگلیسی در اقدامی جنون‌آمیز نامزد سابقش را در خانه‌ای متروکه اسیر کرد و او را به طرز وحشیانه‌ای زیر شکنجه قرار داد.

به گزارش ایران، «بری ادوارد» 44 ساله که پیش از این به اتهام آزار و اذیت دختر جوان دیگری در دادگاه‌ عالی منچستر به 9 سال زندان محکوم شده بود پس از آزادی با دختر دیگری آشنا شد و رابطه‌اش را با او نزدیک کرد.
دختر جوان که از سابقه سیاه نامزدش خبر نداشت، با فریب او به خانه‌ای متروکه در حومه منچستر رفت. دختر جوان که هرگز باور نمی‌کرد چه سرنوشتی در انتظار اوست پس از ورود به خانه طناب‌پیچ به زیرزمین برده شد و در آنجا 9 ساعت تمام زیر شکنجه‌های هولناک مرد دیوانه با مرگ دست و پنجه نرم کرد. «بری ادوارد» مدام دختر جوان را تهدید می‌کرد که کمرش را می‌شکند و او را با اره‌برقی تکه‌تکه می‌کند.
این مرد شکنجه‌گر برای ساعاتی خانه متروک را ترک کرد و دختر جوان که از شدت ضربات  بسختی حرکت می‌کرد از این فرصت استفاده کرد و از شکنجه‌گاه «بری ادوارد» پا به فرار گذاشت. با پیدا شدن این دختر در حاشیه جاده و شکایت او از «بری» دادگاه این مرد دیوانه را به اتهام ضرب و شتم، آدم‌ربایی و تهدید دختر جوان به 16 سال حبس محکوم کرد.
کد N595666

وبگردی