آفتاب
پرویز مظلومی در گفتگو با مهر:

مردم خودشان همه چیز را قضاوت می‌کنند/ از هواداران متشکرم

مردم خودشان همه چیز را قضاوت می‌کنند/ از هواداران متشکرم

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن تاکید بر اینکه این روزها حال خوشی ندارد و درگیر مراسم‌های مربوط به درگذشت برادرش غلامحسین است، در مورد نتیجه دربی گفت: خود مردم بازی را دیده و در مورد آن قضاوت می‌کنند.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دربی 79 و نتیجه‌ای که برای امیر قلعه‌نویی رقم خورد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من دیروز بهشت زهرا (ع) بودم و امروز هم آنجا و بر سر خاک برادرم هستم و متاسفانه بازی را ندیدم و نمی‌توانم در مورد این دیدار نظر بدهم، البته اگر شرایطم بهتر شود، بازی را می‌ببینم و بعد در مورد آن و شرایط فنی‌اش صحبت می‌کنم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روحیه مصاحبه کردن هم ندارم اما از باشگاه استقلال به خاطر مراسمی که برای برادرم غلامحسین گرفتند، باید تشکر کنم.

سرمربی پیشین استقلال که در زمان هدایت این تیم آبی‌پوش در 4 بازی متوالی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسید، اضافه کرد: همینطور از هواداران دو تیم که در این مراسم شرکت کردند، برای همه عزیزانی که به مراسم برادرم آمدند و تمام آنهایی که دیروز و پیش از شروع دربی در میانه زمین، سینه‌زنی و عزاداری کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم در شادی‌های‌شان جبران کنند.

مظلومی در مورد حرف‌هایی که امیر قلعه‌نویی پس از باخت 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس علیه کادر فنی آن زمان این تیم زده بود، گفت: حرفی ندارم، اعتقاد دارم مردم از ما جلوتر بوده، خودشان همه چیز را می‌دانند، می‌بینند و قضاوت می‌کنند. اجازه دهید فعلا به سوگواری‌ام به همراه خانواده برسم.

کد N595660

وبگردی