آفتاب
در جلسه هماهنگی طرح ساماندهی بازار شوش عنوان شد

اصلاح قوانین آری، تخطی از قوانین خیر

اصلاح قوانین آری، تخطی از قوانین خیر

در سومین جلسه هماهنگی طرح ساماندهی بازار بلورفروشان شوش برخورد با متخلفان مورد تاکید قرار گرفت.

در سومین جلسه هماهنگی طرح ساماندهی بازار بلورفروشان شوش برخورد با متخلفان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به دنبال اجرای موفق مرحله اول طرح ساماندهی بازار بلورفروشان، سومین جلسه هماهنگی ساماندهی این بازار با حضور مالکان و مدیران مجتمع‌های تجاری و سازمان‌های شرکت‌کننده در اجرای طرح در شهرداری ناحیه 6 منطقه 16 برگزار شد.

محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در این جلسه با اشاره به لزوم همکاری در اجرای هرچه بهتر این طرح، تاکید کرد که اجرای قوانین تصویب شده لازم‌الاجراست و تخطی از قوانین پیگیری و مجازات در پی خواهد داشت، اما چنانچه در قوانین تعیین شده مشکلی وجود دارد، مالکان مجتمع‌های تجاری و فروشندگان می‌توانند از طریق اتحادیه و هیات امنای بازار به برگزاری جلسه و در صورت نیاز اصلاح قوانین اقدام کنند.

در ادامه جلسه مسئولان شهرداری،‌ نیروی انتظامی و راهور اقدامات صورت گرفته در چند روز اجرای طرح را برای حاضران در جلسه تشریح کردند و هر یک در حوزه تخصصی خود به بیان پیشنهاداتی برای اجرای هرچه بهتر طرح پرداختند.

مهم‌ترین مصوبات این جلسه تاکید بر اجرای قوانین تعیین شده، جلوگیری از تخلفات صنفی و سد معبر و برخورد با فروشندگان دریافت کننده سود بیش از حد تعیین شده بود.

همچنین بنا به درخواست فروشندگان عصر امروز جلسه‌ای از سوی اتحادیه چینی و بلور در مسجد امام علی (ع) شوش برگزار می‌شود تا قوانین تعیین شده مورد بحث و بررسی قرار گرفته و کاستی‌ها و نواقص احتمالی برطرف شود.

انتهای پیام

کد N595300

وبگردی