آفتاب
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:

ایجاد دولت اسلامی از وظایف بسیج دانشجویی است

ایجاد دولت اسلامی از وظایف بسیج دانشجویی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند دولتی اسلامی است که در دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مجموعه‌ها رشوه خواری، تبعیض، بی‌عدالتی، قانون شکنی و بی‌احترامی به مردم نباشد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در پرتو تفکر و مدیریت بسیجی امروز قدرت بر‌تر منطقه غرب آسیا شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله جوانی در گردهمایی سالانه افسران جنگ نرم و سیزدهمین جشنواره بسیج دانشجویی گیلان در رشت افزود: بسیج در واقع معرف یک جریان جاری است، جریانی که بعد از انقلاب شکل گرفت و در طول جنگ به بلوغ رسید.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل (ره) مسیر آینده بسیج را بیانات خود ترسیم کرده است، ادامه داد: بسیج نیروی اصیل مردمی و همیشه در صحنه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نیروی اصیل پیشبرد آرمان‌های انقلاب است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران دانشجویان را به تعبییر رهبر معظم انقلاب اسلامی افسران جنگ نرم دانست و بیان کرد: بسیج دانشجویی در مقابله با جنگ نرم دشمن ظرفیت بالا و نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه امروز به تشکیل جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب نیاز است، خاطر نشان کرد: دانشجویان بسیجی در این جبهه فرهنگی می‌توانند نقش اصلی را ایفا کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین گفت: تلاش برای ساخت دولت اسلامی از مهم‌ترین وظایف بسیج دانشجویی است.

سردار جوانی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند دولتی اسلامی است که در دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مجموعه‌ها رشوه خواری، تبعیض، بی‌عدالتی، قانون شکنی و بی‌احترامی به مردم نباشد.

وی با تاکید بر اینکه باید دولت اسلامی را بر مبنای نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی بسازیم، اظهار کرد: منشاء بسیاری از مشکلات در جامعه از خود دستگاه‌ها ناشی می‌شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نه گفتن ملت ایران به طاغوت و لبیک به خدا، مقاومت را در جهان شکل داده است.

سردار جوانی افزود: امروز در پرتو انقلاب اسلامی، قیام امام راحل (ره)، رهبری و پرچمداری رهبر معظم انقلاب اسلامی ملت ایران توانسته است شعار اساسی و بنیادی «نه گفتن به طاغوت و لبیک به خدا» را فراگیر و جهانی کند.

وی با بیان اینکه امروز نه گفتن به استکبار را در سرزمین‌های اشغالی، سوریه و عراق شاهد هستیم، اظهار کرد: این شعار ریشه در خودباوری و اعتماد به نفسی دارد که امام راحل آن را به وجود آورد.

جوانی منشا «ما می‌توانیم» را خودباوری و اعتماد به نفس دانست و خاطر نشان کرد: خودباوری از شاخصه‌های اصلی تحولات است که در پرتو قدرت ایمان در جوانان شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امروز نقطه کانونی جنگ نرم دشمن گرفتن خودباوری و اعتماد به نفس است، تصریح کرد: امروز دشمن دریافته که در پرتو باورهای مستحکم و ایمان قوی، ملت ایران شکست ناپذیر است.

کد N594765

وبگردی