آفتاب
دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور:

تحریم‏‏‌ها فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها و نبوغ ملت است

تحریم‏‏‌ها فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادها و نبوغ ملت است

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ظالمانه خواندن تحریم‎‎ها علیه کشورمان، گفت: البته در همین تحریم‎‎هاست که استعدادها و نبوغ ملت خودمان را بار دیگر می‌‏‏توانیم شناسایی کنیم.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با ظالمانه خواندن تحریم‎‎ها علیه کشورمان، گفت: البته در همین تحریم‎‎هاست که استعدادها و نبوغ ملت خودمان را بار دیگر می‌‏‏توانیم شناسایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، حمیدرضا سلیمانی در گردهمایی مسئولان ستادی و دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در یزد، اظهار کرد: با توجه به این‌که حدود 22 سال از عمر کانون‏‌های مساجد در کشور می‏‏‌گذرد، جا دارد در نشست‏‏‌های کاری خودمان با دقت بیشتر به مباحث فنی این کار بپردازیم.

وی گفت: این نوع نشست‏‏‌ها ابعاد متنوعی دارد که ما را برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده کمک می‎‎کند.

دبیر ستاد عالی کانون‏‏‌های مساجد کشور بیان کرد: هر سه ماه یک بار ما نشستی داریم که این نشست‌ها در واقع ایستگاه‏‏‌هایی است که در آن توقف می‌کنیم، یک نگاهی به گذشته، وضعیتی کنونی و آینده داریم تا بتوانیم هم ضعف‌ها و قوت‌ها را با مشورت و همفکری یکدیگر پیدا کنیم و باری رفع نقاط ضعف و نقاط قوت برنامه ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‎‎های بودجه و فشارهای ظالمانه‏‌ای که از سوی دشمنان بر این ملت تحمیل می‏‏‌شود، باید برنامه ریزی لازم برای سال آینده داشته باشیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همچنین علاوه بر برنامه‏‏‌های سال آینده، برنامه ششم توسعه را در پیش رو داریم، که در این جلسات نیازمند طرح و بررسی است و باید بتوانیم بر اساس وضعیت موجود خودمان را همراه کنیم و برای اهداف در پیش، قدم‌های موثری برداریم.

دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: در حدود 22 سال پیش که کانون‏‏‌های مساجد شکل گرفت، کسی فکر نمی‎‎کرد که این نهال نوپا روزی به درخت تنومندی تبدیل شود که شاخ و برگ آن تا دورترین نقاط کشور هم برود.

وی بیان کرد: امروز از شهرک غرب تا گیلان غرب و تا همه نقاط مختلف کشور و حتی نقاط صفر مرزی، در جوار مساجد ما شاهد فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: این ظرفیت استثنایی و طلایی برای نظام است که بتوانیم از یک شبکه اجتماعی گسترده و ارزان قیمت برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: نزدیک به دو میلیون نوجوان و جوان امروز در 19 هزار کانون فرهنگی در کشور فعال هستند و علاوه بر این، حدود 10 هزار کتابخانه هم تحت پوشش هستند.

سلیمانی گفت: سالانه حدود چهار میلیارد تومان از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این کتابخانه‌ها کمک می‎‎شود تا در زمینه تجهیز، راه‎‎اندازی، خرید کتاب و سایر موارد استفاده شود.

انتهای پیام

کد N594536

وبگردی