آفتاب

تشکر محمدی از حضور باشکوه مردم قزوین در مراسم تشییع جنازه مادر شهید بابایی

تشکر محمدی از حضور باشکوه مردم قزوین در مراسم تشییع جنازه مادر شهید بابایی

نماینده مردم قزوین نسبت به تامین نشدن سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی کشور هشدار داد و اصلی‌ترین متضرر این مسئله را کارگرانی دانست که در آستانه تعدیل و اخراج قرار دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌داود محمدی در تذکر شفاعی از حضور باشکوه مردم استان قزوین به دلیل حضور باشکوه در مراسم تشییع جنازه مادر شهید سرلشکر بابایی تشکر کرد.

وی خطاب به وزیر نیرو پرسید: چرا حق السمع استان قزوین از سد طالقانی بطور کامل پرداخت نمی‌شود؟ چرا برای حل اساسی بحران کم آبی استان که از ارومیه و اصفهان اسفبارتر است فکری اساسی نمی‌کنید؟ چرا نسبت به احداث سریع سد الموتارود، شاهرود و ارتفاعات 2000 – 3000 اقدام نمی‌کنید؟ پیشنهاد می‌دهم جلسه شورای عالی آب به ریاست رئیس جمهور تشکیل شود.

نماینده مردم قزوین خواستار اختصاصی ردیف اعتبار مناسبی برای اجرای پروژه شتابگر ملی که از بزرگترین طرح‌های علمی و تحقیقاتی خاورمیانه و زمینه ساز فعالیت بیش از 7000 دانشمند ملی از اول کشور است، پیش بینی شود.

محمدی کمبود نقدینگی را اصلی‌ترین چالش بخش‌های تولید و صنعت کشور عنوان کرد و افزود:‌ دامنه اسفناک این وضعیت جامعه شریف کارگری را با چالش‌های جدی در عدم پرداخت حقوق این عزیزان،‌ تعدیل و اخراج آنان مواجه کرده است که اگر با فوریت و جدیت رسیدگی نشود آثار زیان بار آن برای خانواده‌های کارگری غیرقابل جبران است.

وی خواستار افزایش بودجه هیات‌های ورزشی و سرانه ورزشی استان شد.

نماینده قزوین بااشاره به معضلات مسکن مهر گفت:‌ عدم تکمیل و تحویل مسکن مهر فریاد متقاضیان را به آلمان رسانده ولی انگار گوشی شنوایی وجود ندارد. صاحبان مسکن مهر که نوعا از اقشار ضعیف جامعه هستند ضروری دارد با سرعت نسبت به تکمیل مسکن مهر اقدام شودو فضاهای عمومی از جمله مذهبی و آموزشی، ورزشی، درمانی و انتظامی این مساکن تامین شود.

محمدی با اشاره به قیمت 50 ساله خط لوله انتقال نفت از شهر قزوین خواستار جابه جایی این خط لوله از وسط شهر به نقطه امنی شد.

انتهای پیام

کد N593987

وبگردی