آفتاب

حمله شش شرور با کارد سلاخی به جوانی در پردیس

حمله شش شرور با کارد سلاخی به جوانی در پردیس

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری شش شرور که به یکی از کسبه جوان محل حمله‌ور شده بودند خبر داد.

سردار سیروس فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این‌باره گفت: حوالی ساعت 19 روز بیست و ششم آبان ماه امسال، ماموران پلیس از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در خیابان فردوسی شهرستان پردیس با خبر شده و در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که که تعدادی از اشرار اقدام به چاقوکشی و حمله به یکی از کسبه جوان محل هنگام خروج از محل کارش کرده‌اند و پس از ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان و نا امن کردن منطقه از محل متواری شده‌اند.

فتحی با بیان اینکه جوان حادثه دیده به شدت مجروح و به یکی از بیمارستان‌ها منتقل شده بود، گفت: همزمان تیمی از ماموران نیز رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و اقتدام به تحقیق و پرس و جو از شاهدان کردند که در تحقیقات آنان مشخص شد زمانی که این جوان در حال خروج از محل کارش بوده، دو تن از این اشرار با یک پراید در برابرش ترمز کرده و به بهانه‌ای واهی با او درگیر شده و به وی حمله‌ور شده‌اند و دقایقی پس از آن نیز چهارتن دیگر با دو دستگاه موتورسیکلت خود را به محل رسانده و شش نفره به سمت این جوان و چند همکارش حمله کرده‌اند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه یکی از اشرار کارد سلاخی را از پشت به بالای گردن این فرد فرو کرده بود گفت: پس از انجام تحقیقات اولیه، ماموران در عرض حدود یک ساعت هویت هر شش شرور این پرونده را شناسایی و چهار تن از آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فتحی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، خاطرنشان کرد: در جریان بازجویی‌ها ابتدا چهار متهم دستگیر شده خود را بی‌اطلاع از موضوع معرفی کرده و منکر هرگونه ارتباط با ضاربان بودند اما در جریان بازجویی‌های فنی و مواجهه با ادله و شواهد به جرم خود اعتراف و هویت دو ضارب اصلی به نام‌های «ج» 28 ساله و «د»24 ساله را اعلام کردند که ماموران در ادامه عملیات خود در حوالی ساعت 10 صبح روز پنجشنبه در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه یکی از متهمان دستگیر شده به نام «ج» 28 ساله، دارای چهار فقره سابقه کیفری در خصوص سرقت،‌ شرارت و مواد مخدر بوده است، گفت: دو متهم اصلی پرونده، پس از بازداشت و اعتراف به جرائم خود، به دادسرا معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی و بر هم زدن امنیت را به اشرار نخواهد داد، گفت: اوباش بدانند که مجازاتی سنگین برایشان در قانون وجود دارد.

انتهای پیام
کد N593870

وبگردی