آفتاب
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

بسیج سیطره استبداد و استعمار در جهان را درهم شکسته است

بسیج سیطره استبداد و استعمار در جهان را درهم شکسته است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این موج بلند و توفنده بسیج است که امروز در سراسر دنیای اسلام سیطره استبداد و استعمار را در هم شکسته و راهی نو و برآمده از آموزه‌های حیات بخش قرآن را فراروی امت اسلام گشوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد درنطق قبل از دستور امروز (یک‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با درود به ساحت مقدس امام حسین (ع)، گفت: السلام علیک یا ابا عبدالله، السلام علیک اباالأحرار. سلام بر حسین پیشوای آزادگان و مقتدای شهیدان و امام بسیجیان.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بسیج را آغاز فصلی نو برای چگونه زیستن و چگونه به لقاء حق شتافتن دانست و افزود: فرزندان بسیجی امام (ره) که ساغر از دست پیر جماران گرفتند و کام جانشان را با کوثر ولایت شیرین ساختند با الهام از سنت محمدی (ص)، سیره علوی، شور حسینی و فقه جعفری راه را شناختند و با اقتدار پیمودند.

نماینده مردم تهران افزود: آنان فاصله حرف تا عمل را با پای سر و سرمایه گرانبهای جان پیمودند. شیپور جنگ به احترام مقاومت عاشورایی و جهاد فاتحانه بسیجیان این مردان آهن و آتش سر تعظیم فرود آورد و خاموش شد. عبور با بصیرت و اقتدار از فتنه‌ها و خلق حماسه ماندگار خرداد 92 در اوج تهدید و تحریم دشمن از روح بلند و ایمان سرشار و استقامت ستودنی و پیوند ناگسستنی آنان با مقتدای خویش، رهبر حکیم انقلاب الهام می‌گیرد.

ابوترابی فرد تصریح کرد: پرچم پرافتخار سرخ کربلا که پیام آور بصیرت و صلابت، ایمان و استقامت و ایثار و شهادت است. امروز در دستان پرتوان بسیجیان به اهتزاز درآمده است. بسیجیان خوب می‌دانند و در مدرسه عاشورا آموختند که متاع جان را به کدام مشتری و در کدام بازار باید فروخت.

وی ادامه داد: قله‌های بلند دانش و مرزهای علم در پرتو اراده آهنین، قلب مطمئن، عشق سوزان و پای‌پوش توکل فتح گردید و پیموده شد. این موج بلند و توفنده بسیج است که امروز در سراسر دنیای اسلام سیطره استبداد و استعمار را در هم شکسته و راهی نو و برآمده از آموزه‌های حیات بخش قرآن را فراروی امت اسلام گشوده است.

نایب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساختن امروز ما ثمره سوختن دیروز و امروز بسیجیان است. عزم ملی و مدیریت جهادی که راه را برای خلق اقتصاد مقاومتی و اعتلای فرهنگی کشور هموار خواهد کرد در سایه آراسته شدن به ارزش‌ها و خصایص اخلاقی و رفتاری بسیجیان تحقق یافت. امیدوارم ما در خانه ملت و همکاران و دوستانمان در نهاد اجرایی و دیگر نهادهای مدیریتی کشور با احترام و تجلیل و تکریم از بسیجیان روح بلند، ایمان و ارزش‌های والای اخلاقی آنان و آراسته شدن به ارزش‌هایی که شایسته یک انسان مسلمان است در راه گسترش فرهنگ بسیج گام برداریم و ایران اسلامی را به نماد ارزش‌های متعالی اسلام مبدل سازیم.

انتهای پیام

کد N593123

وبگردی