آفتاب
سردار نقدی در جشنواره مالک اشتر:

حماسه بسیج تنها به 8 سال دوران دفاع مقدس محدود نمی شود

حماسه بسیج تنها به 8 سال دوران دفاع مقدس محدود نمی شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: برخی ها تصور می کنند که عشق، جهاد، فدارکاری، گذشته و حماسه بسیج تنها به ۸ سال دوران دفاع مقدس محدود می شود اما همانطورکه امام خامنه ای فرمودند بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا نقدی رئیس بسیج مستضعفین در نخستین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج در سالن فرهنگی - ورزشی 5 آذر گفت: آنچه که امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی  و امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج فرمودند در نظر برخی ها شاید اغراق آمیز به نظر برسد ولی این حقیقت مسئله است .

وی ادامه داد: برخی ها تصور می کنند که عشق، جهاد، فدارکاری، گذشته و حماسه بسیج تنها به 8 سال دوران دفاع مقدس محدود می شود اما همانطورکه امام خامنه ای فرمودند بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست.

سردارنقدی با بیان اینکه امروز بسیج پس از 30 سال ثابت کردند که با ارائه خدماتی ارزنده در همه عرصه های نظام همواره درخشیدند، عنوان کرد: امروز بسیجیان با تعدادی بیش از 1507 تن در گردان بیت المقدس، 500 تن در گردان امام علی و امام حسین بدون هیچ مزدی در صحنه هستند و تمرین و رزمایش انجام می دهند تا زمانی که خطری در راه باشد با گام های استوار و توان بیشتری بتوانند برای دفاع از نظام و ارزشهای انقلاب و امنیت جمهوری اسلامی ایران در صحنه ها حضور پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیاری از افراد برای اینکه گامی بردارند در مقابل به دنبال مطالبه مادی هستند اما نیروی جهادگر بسیجی بدون هیچ مزد و منتی برای خدمت به انقلاب و حفظ ارزشها شبانه و روز بدون هیچ وقفه ای به تلاش می پردازد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در ایام نوروز بارها ما شاهد خدمت و تلاش گروههای جهادی بودیم، بیان کرد: در طول این ایام که مردم عزیز کشورمان به تفریح و استراحت می پردازند ما بارها شاهد بودیم که نیروهای جهادی بسیج با جمع آوری خیریه برای محرومین چطور وقت و توان خویش را صرف فداکاری و خدمت به آنها می کنند.

وی اضافه کرد: این همان عشق واقعی است که تنها محدود به جنگ و 8 سال دفاع مقدس نمی شود و مصداق واقعی فرمایش امام خامنه ای است که می فرمایند: بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اظهار اینکه روحیه جهادی بسیج تنها به 8 سال دوران دفاع مقدس محدود نمی شود،خاطر نشان کرد: برای نمونه، مرتضی آسوده یک  دانش آموز بسیجی است که در نزدیکی مسجد امام حسین با ایثار جان خود مانع ورود عامل بمب گذار به مسجد شده و به مقام شهادت نائل شد، وی  از جان خود گذشت تا مردم در آن مسجد آسیب نبینند و همچنین دشمنان نظام و اسلام به اهداف کورکورانه شان نرسند، این همان حقیقت بسیج در افسانه هاست.

وی در انتها خطاب به سرلشکر فیروز آبادی گفت: ما بسیجیان خواسته ای داریم؛ آنهم ارائه خدمات و تسلیهات بیشتر برای نیروهای بسیجی در کادرهای آموزشی با هدف پیشرفت در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می باشد.

کد N592746

وبگردی