آفتاب
دبیر ستاد عالی کانون‏‏‌های مساجد کشور:

دشمن از طریق فضای مجازی در حال فعالیت است

دشمن از طریق فضای مجازی در حال فعالیت است

دبیر ستاد عالی کانون‏‏‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در باب کانون‎‎های مساجد، گفت: این بیانات گرچه بسیار شیرین بود اما بار مسئولیت ما را بسیار بیشتر کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی در گردهمایی مسئولان ستادی و مدیران دبیرخانه‏‏‌های کانون‏‏‌های مساجد کشور، گفت: مسئولان کانون‏‏‌های مساجد نقش افسران جنگ نرم در استان‎‎ها را با محوریت مساجد دنبال می‌کنند.

وی با بیان این‌که «تاکنون تعداد کانون‏‏‌های مساجد به مرز 19 هزار کانون در کشور رسیده است» اظهار کرد: این آمار توجه مسئولان را در رده‏‏‌های مختلف به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد معطوف کرده و کار به حدی رسیده است که مقام معظم رهبری دو سال قبل در سفر خود به استان خراسان شمالی فرمودند که "من سفارش می‏‏‌کنم که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید."

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: ایشان سپس به ائمه جماعات فرمودند که خودتان را مسلح به سلاح دانش و معرفت و استدلال کنید و بعد بروید در کانون‌های مساجد پذیرای جوانان باشید.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: این بیانات گرچه بسیار شیرین بود اما بار مسئولیت ما را بسیار بیشتر کرده است.

سلیمانی افزود: باید در نشست‏‏‌هایمان به این مسئله و مسائلی از این دست بپردازیم که در چه نقطه‎‎ای هستیم و باید در چه نقطه‏‏‌ای قرار بگیریم.

دبیر ستاد عالی کانون‏‏‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بیان کرد: در مقابل این حمایت‏‏‌ها، تهاجم فرهنگی دشمن را علیه کانون‌های مساجد می‏‏‌بینیم به نحوی که چندی پیش در یکی از رادیوهای بیگانه اعتراف کردند که در ایران سه مانع روحانیت، بسیج و کانون‏‏‌های فرهنگی هنری وجود دارند.

وی افزود: اینکه چرا آنها با بسیج و کانون‏‏‌های فرهنگی هنری مساجد مشکل دارند، این است که این‏‏ها بهترین و جوان‏‏‌ترین یاران مقام معظم رهبری هستند که برنامه‎‎های خود را با منویات مقام معظم رهبری هماهنگ می‏‏‌کنند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: باید بدانیم که دشمن به خواب نرفته و دائما در حال برنامه‎‎ریزی است و از طریق شبکه‏‏‌های اجتماعی و فضای مجازی و راه‌های دیگر در حال فعالیت است و هر روز هم برنامه‏‏‌های جدیدی را دنبال می‌کند.

انتهای پیام

کد N592631

وبگردی