آفتاب
سردار یوسفلی زاده:

بسیجی در هرلحظه ای که نیاز و ضرورت باشد حضور پیدا می کند

بسیجی در هرلحظه ای که نیاز و ضرورت باشد حضور پیدا می کند

بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: بسیجی در هرلحظه ای که نیاز و ضرورت باشد به میدان هایی که او را به خود فرا می خواند حضور پیدا می کند.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک هفته بسیج، این هفته را عید عمومی ملت ایران دانست و افزود: اگر بخواهیم عقبه استراتژیک بسیج را پیدا کنیم، بسیج ریشه در وحی، پیام الهی و اولیاء دین دارد.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با بهره گیری از سیره اولیاء دین و با پیگیری آن در انقلاب اسلامی تلاش کردند تا از طریق سازماندهی، انسجام بخشی و بکارگیری مومنان در حوزه مأموریتی خودشان، از دین خدا پاسداری کنند.

سردار یوسف علیزاده با بیان اینکه بسیجی باید فرزند زمان و در رکاب امام زمان خود باشد، افزود: بسیجی همیشه در میدان است تا در هر عصری در مقابل بدخواهان، دشمنان و فتنه انگیزان ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: بسیجی در هرلحظه ای که نیاز و ضرورت باشد به میدان هایی که او را به خود فرا می خواند حضور پیدا می کند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بسیج را پشتوانه و سپر حوادث انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیجیان خادمان بی منت نظام اسلامی اند و در عرصه های مختلف علمی، آموزشی و امنیتی کشور مشهورند.

وی تصریح کرد: ولایتمداری و پای کار بودن بسجی از ویژه گی های مهم اوست.

سردار یوسفعلی زاده افزود: امروز ما و همه آحاد جامعه به ویژه بسیجیان وظیفه داریم لباس رزم رزمندگان دیروز را به تن کنیم و به اشاره امام حاضر به وظیفه و تکلیف خود عمل کنیم.

وی عضویت در بسیج را یک تکلیف شرعی دانست و گفت: از آنجا که دفاع یک واجب کفایی است و بسیج و آموزش و سازماندهی شدن افراد، مقدمه دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی و پاسداری از خون شهدای عزیز اسلام است، پس عضویت در بسیج نیز یک تکلیف شرعی است.

کد N592049

وبگردی