آفتاب
سخنگوی کاخ سفید:

اختلافات جدی میان طرف‌های مذاکره‌کننده وجود دارد

اختلافات جدی میان طرف‌های مذاکره‌کننده وجود دارد

زمان به سرعت در حال سپری شدن است. واضح است که ضرب‌الاجل روز دوشنبه است و مذاکره کنندگان ما به سختی برای رسیدن به نتیجه در این تاریخ تلاش می‌کنند.

سخنگوی کاخ سفید گفت: اختلافات جدی میان طرف‌های مذاکره کننده در مذاکرات هسته‌ای ایران وجود دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ اریک شولتز، سخنگوی کاخ سفید با اشاره به روزهای کم باقیمانده تا پایان ضرب‌الاجل 24 نوامبر گفت: زمان به سرعت در حال سپری شدن است. واضح است که ضرب‌الاجل روز دوشنبه است و مذاکره کنندگان ما به سختی برای رسیدن به نتیجه در این تاریخ تلاش می‌کنند.

سخنگوی کاخ سفید افزود: اما اختلافات جدی هنوز به قوت خود باقی است.

شولتز در حالی از وجود اختلافات در مذاکرات هسته‌ای سخن گفته است که وزرای امور خارجه ایران و آمریکا به منظور حل این اختلافات و دستیابی به یک نتیجه سفرهای خود را برای ترک وین به تعویق انداخته و یک شب دیگر در پایتخت اتریش مانده‌اند.

سخنگوی کاخ سفید همچنین گفت: مذاکره کنندگان نباید اجازه دهند که زمان کم باقیمانده تا این ضرب‌الاجل آنها را ملزم به پذیرفتن یک توافق غیر رضایت بخش کنند.

شولتز اظهار کرد: ما به وضوح مشخص کرده ایم و همچنین رئیس جمهور تاکید کرده است که یک توافق بد انجام نخواهیم داد بنابراین به تلاش‌های خود برای شکست زمان ادامه می‌دهیم.

وی در پایان تاکید کرد: ما تنها برای دستیابی به توافقی تلاش می‌کنیم که تمام مسیرها برای دستیابی به سلاح هسته‌ای را از بین ببرد.

کد N591619

وبگردی